• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • JFL

Woho! Mina föräldrar var här och tog barnen. KAnske sover de bort hos de ikväll. Sen är jag äntligen klar med alla 40 blomsterdelarna. Nu ska jag bara göra några knoppar och sedan får de torka medan jag handlar ingredienserna.

ღTårtJennyღ
  • Solaika

Hur är det annars med gamlingarna idag då?
    Skönt att det går framåt JFL!!

Maria - vilken frän tårta!

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • UWO BaraJag

Jag tycker tårtan blev bra maria!

Goddag solaika!

*Kramar om jfl*

Så sätter du dig på ett cafe nånstans och bjuder dig själv på te... (Thåström)
  • Solaika
    UWO BaraJag skrev 2007-12-30 13:55:08 följande:
    Jag tycker tårtan blev bra maria!Goddag solaika!*Kramar om jfl*
    Meh.. ingen kram till mig? *sura*
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • UWO BaraJag
    Solaika skrev 2007-12-30 14:28:50 följande:
    Meh.. ingen kram till mig? *sura*
    *kram*
  • MariaX m 2

Tack Solaika och UWO !! Gillade inte att tårtan blev så skev men men... man kan inte vara på topp alltid

Skönt att det går framåt JFL

Kramis Solaika!!

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Tussa76

Hej tjejjer! Så kul med en massa babbel här inne!!

Jag har hängt med och läst en massa, men min lilleman hällde kaffe i min dator, så alla knapparna har strulat en massa... Lite besvärligt att skriva då! Nu har jag iallafall fixat nytt tangentbord!

JFL så tråkigt när det inte känns kul att göra tårta... det är ju det som är själva grejjen med att hålla på, att det ska vara KUL!!  Jag är iallafall säker på att den kommer bli alldeles ljuvlig!! *kramar om*

Har förresten en ide.... Nu är ju allt färdigt med vårat hus, och vi kommer flytta in i Juni! ( JIPPIIIEE!!!)

Så jag funderar lite på att bjuda in er allihop på en sockerpullehelg i mitt tårtkök, under sensommaren?? Vad sägs om det? Bara leka tårta, snacka skit, kanske lite (eller mycket) vin,  äta gott, inspireras och ha roligt tillsammans!! Det kommer ju finnas gott om plats för övernattning också, så det enda som kostar er är resan hit!

Nu ska jag återgå till nyårstårtan. Ingen riktigt bra kombination när man har massor av inspiration men dåligt med tid och dessutom är jättetrött (jobbar nätterna, och har ju verkligen inte TID att sova bort dagarna nu!! ) Men det får bli en enklare variant. Ibland är det ju faktiskt kul att göra en tårta utan att ha så höga krav på sej själv och bara få leka loss lite!

• JFL

Åh vad kul Tussa, jättegärna!!!!!

ღTårtJennyღ
  • UWO BaraJag

Låter toppen tussa! Speciellt som jag tänkte ta sen semester i år.

...och skulle någon, mot förmodan, vara här i krokarna så är ni naturligtvis mer än hjätligt välkomna att kika in i mitt kök! (och hem också naturligtvis!!!!)

• MariaX m 2

Låter jättekul Tussa !!! Kommer gärna om det finns möjlighet

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
Svar på tråden Sockerpullornas tråd