• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • MariaX m 2

Hello girls !

För mig funkar det nog när som helst men det vore ju bra innan skolan börjar förstås Och jag inser att jag inte ens vet var du Tussa bor...

En fråga till er Jag ska göra en bukett till ett speciellt tillfälle och vill ha ett vårtema men vad tycker ni det ska vara för blommor? Jag funderar på påskliljor men vad mer i så fall? Eller är nåt annat bättre? Snälla hjälp och jag har inte såå lång tid på mig...

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Ankmor

Första helgen i augusti är toppen här med!

Vårtema? Tja, påskliljor, tussilago, vitsippor etc.. (Tussa har en superfin vårtårta i sitt galleri )

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • JFL

Maria: jag tänker krokusar, vitsippor, blåsippor, och liljekonvaljer.

ღTårtJennyღ
  • JFL

Åh vad trött jag blir. Ibland undrar jag varför jag läser och svarar i stora tråden... Varför överhuvudtaget lägga ner tid när ingen verkar bry sig vad jag skriver ändå... Fundersam

JAg har viktigare saker att lägga min tid på. Denna tråd tex

ღTårtJennyღ
  • Ankmor

Vad är det nu då?

Har du något svar på mitt svammel i "stora tråden"?

• JFL

Äsch strut det samma, blir bara så trött när man besvärar sig att läsa allt och svara och så orkar folk inte läsa mina svar Fundersam

Ska in och kika

ღTårtJennyღ
  • Ankmor
    JFL skrev 2008-01-09 23:13:39 följande:
    Äsch strut det samma, blir bara så trött när man besvärar sig att läsa allt och svara och så orkar folk inte läsa mina svar Ska in och kika
    Ahaa, jag fattar! Förstår dig precis!
    JFL skrev 2008-01-09 23:14:02 följande:
    Stor räkmacka = Jenny snääääll
    Taaaack!!
  • Tussa76

Godmorgon!!
    Usch vad segt att behöv gå upp redan kl 13 när man har jobbat natt för att vicevärden _kanske_ kommer snart!! Skrikandes Han skulle komma och kolla något med ventilationen någon gång under eftermiddagen idag... vet inte när! *gäsp*

Solaika: Ja, jag tycker nog allt att dom är ganska härliga själv också! Men det blir ju betydligt enklare att leka tårta utan en ettåring som vill vara med och vara kreativ! Räcka ut tungan

Tycker vi säger första helgen i august då!! Dvs 2-3/8. Så kan alla skriva upp det STORT i sina almenackor så inget annat bokas in då! Här gäller det att ha framförhållning!

Och MariaX: Jag bor i lilla Nora, strax utanför Örebro!

• Solaika
    Tussa - den lilla ettåringen kanske gör finaste tårtan

Nora är inte ens så himlarns jättelångt härifrån.. Fast risken finns att jag får åka tåg iaf.. vi kommer nog bara ha en bil då..
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
Svar på tråden Sockerpullornas tråd