• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Ankmor
    Maraschino skrev 2008-01-19 22:01:32 följande:
    Nån som vet hur Fls flik gallerier fungerar?? Kikade just in på den och inser att man kan välja kategori tårtor. Sitter och tittar på alla sidor och hittar tårtor från de flesta som håller till både här och i andra tråden. Däremot såg jag inte en enda av mina egna?? Kändes lite taskigt, så jag funderade på hur de väljer ut bilderna? Fanns ju flera bilder på samma tårta från vissa.. Jaja lite avis blir man när man inte får vara med och leka!!  Eller är det bara det att mina är alldeles för fula!!
    Om du klickar på "ändra/flytta" så har du en ny funktion nästan längst ner på sidan, där kan du välja om bilden skall synas i galleriet eller inte.
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • JFL

M: Jo den var jättemycket cowboy tycker jag. Inge miste på vad den ska likna!! Jättefin!!

Maraschino skrev 2008-01-19 22:01:32 följande:
    Nån som vet hur Fls flik gallerier fungerar?? Kikade just in på den och inser att man kan välja kategori tårtor. Sitter och tittar på alla sidor och hittar tårtor från de flesta som håller till både här och i andra tråden. Däremot såg jag inte en enda av mina egna?? Kändes lite taskigt, så jag funderade på hur de väljer ut bilderna? Fanns ju flera bilder på samma tårta från vissa.. Jaja lite avis blir man när man inte får vara med och leka!!  Eller är det bara det att mina är alldeles för fula!!
    Mina syns inte heller

Men åh vad jobbigt måste man klicka in det på alla tårtorna.  Tack Ankmor för din visdom. Får väl klicka i det då om jag vill att de ska synas.

Hur fugerar den funkentionen annars, slumpar den fram biler eller visar den alla bilder som ska vara ikryssade? Det blir ju massor!
    ღElsa & Aliceღ
  • Maraschino
    Ankmor skrev 2008-01-19 22:27:35 följande:
    Om du klickar på "ändra/flytta" så har du en ny funktion nästan längst ner på sidan, där kan du välja om bilden skall synas i galleriet eller inte.
    Då får jag väl klicka på lite bilder så jag oxå kan få gratisreklam!!

Tur att du finns här och kan hjälpa oss andra i nöd!!

Varför kan inte min son ta sovmorron när jag vill att han ska göra det!?!?!? Det är inte schysst att man ska behöva stiga upp vid 7.30 på en söndag!!
  • Maraschino
    JFL: Tack! Jag var inne på att ha med ett par boots och en döskalle, sån där tjur döskalle alltså!! Kändes bara som att det skulle bli för mycket iom att det var en liten tårta..

Dina tårtor har dykt upp i galleriet, men hittar fortfarande inte mina egna! Ska de upp för granskning innan man kan se de?
  • JFL

Har du klickat både i rutan och sedan att de ska i tårtgalleriet? När du är inne på "Ändra/flytta" på bilden?

ღElsa & Aliceღ
  • Maraschino
    JFL skrev 2008-01-20 09:55:28 följande:
    Har du klickat både i rutan och sedan att de ska i tårtgalleriet? När du är inne på "Ändra/flytta" på bilden?
    Nu har jag gjort det!! Gick inte att välja när jag var inne sist, alltså vilket galleri, därför funderingen om de skulle granskas först!!
  • JFL

Hur mår ni alla mina vänner? Hittar ni hit nu när "favoriterna" inte funkar?

ღElsa & Aliceღ
  • Ankmor

Hej! *vinkar*
    Jag hittar hit!

Nu har jag en halvfärdig tårta i kylen, den har legat i frysen i ett dygn och nu skall den stå i kylen i ett dygn.
    Imorgonbitti skall jag täcka den med Ballinas SP och dekorera med lite FP-blommor och in i kylen igen, till på kvällen, alltså minst 6 timmar. Allt för att kolla av hur fyllningar och täcke mm beter sig, detta inför att jag skall göra 5 likadana tårtor till på lördag nästa vecka. Då måste man ju kunna förvara några tårtor i frysen...

Lägger in bild och annat imorgon, när jag dekorerat klart den!

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • MariaX m 2

Här har vi haft magsjuka men är på bättringsvägen.

Ååå vad bra Ankmor, berätta hur det gick sen, behöver oxå frysa tårtor men vet inte hur det blir

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
Svar på tråden Sockerpullornas tråd