Hjartesjalen skrev 2007-12-26 11:38:53 följande:
Vad roligt att du ar sa imponerad av mig o mitt satt att hantera saker. Jo, exakt det jag skrev menar jag
forstass.Om du laste sa sag du ocksa att jag har just krakfobi, sa om jag gar pa fest tex, sa tar jag garna i hand med andra manniskor, men innan jag ater eller "pillar" mig pa lappen eller nagot annat sa tvattar jag handerna, o spritar garna med spriten jag har i handvaskan. Precis som manga medvetna manniskor idag gor.O jag har absolut blivit sjuk av att bara ta i tex dorrhandtag dar en sjuk tagit i. Dom beh inte ha bajs pa handerna eller krak dar, utan ar man sjuk sa finns det overallt runt omkring en, beroende pa vad for sort man har!Det ar saliv, svett, haret man slanger med,
osv.Ar man tex magsjuk, o borstar tanderna sa ar det ju tex inte fritt fram att kyssas bara for att man for tillfallet inte har spy i munnen!
Om du tar i hand me någon & de inte finns möjlighet att tvätta händer & att du tex glömt handspriten hemma. Hur gör du då? Ja menar händer åker ju upp i ansikten utan att man ibland inte tänker på de, ren reflex då håret tex åkt i munen av att de blåser ute.