• DeAMiB

    Har Mitt Missfall Varit ""Normalt?""

    I söndags (16 dec) förra veckan började jag blöda lote smått vilket ökade till mer.. åkte in till gyn akuten o där hittade dom bara hinnsäcken inget foster o dom sa att det var ett MF på g.. Blödde tills måndagen sen avtog allt till små blödningar tills tisdagen, då ökade dom igen till mindre än en mens blödning. I torsdags kom de knappt någonting. Från fredagen tills nu onsdag hart det inte kommit någonting?! Har allt kommit ut? den enda klump som kommit är en jätte jätte liten som även kunde vart en flytning... Fundersam 

    Måste man ha ont? Måste det komma klumpar? Eller kommer jag skrapas nu? Tacksam för svar.....


    Amanda min lilla solstråle
  • Svar på tråden Har Mitt Missfall Varit ""Normalt?""
  • lindberg och co

    Det låter helt normalt. Man måste inte ha ont, det hade inte jag. Måste inte komma en massa klumpar heller. Blöder du inte mer så blir det ingen skrapning

  • Gravid2010

    Näe man måste inte ha så ont. Som en värre mensvärk ungefär hade jag. Inget man inte kunde fixa med en Ipren.

    Jag tycker det låter som om kroppen har fixat det där smidigt för dig!

  • DeAMiB

    var i vecka 8 kan jag tillägga... Okej, hur vet man om allt kommit ut??


    Amanda min lilla solstråle
  • Gravid2010
    DeAMiB skrev 2007-12-26 11:38:41 följande:
    var i vecka 8 kan jag tillägga... Okej, hur vet man om allt kommit ut??
    Det "vet man väl kanske inte direkt. Men kroppen brukar kunna fixa sånt själv.. På akuten mm så brukar de fråga om man sett någon klump men det gjorde inte jag.. och 4v senare så var jag gravid igen så..

    Fick du ta blodprov på hcg nivån när du var in? Det är bra att ta några ggr för då ser man så att hcgnivån sjunker som den ska, och man kan utesluta utomkveds..
  • lindberg och co

    Har du inte fått din mens inom en månad efter det så är det nog bra att kolla upp det då. så att det inte finns kvar eller att du inte blivit gravid igen

  • Gravid2010

    Jag blödde bara i 4 dgr (fre-mån) sen var jag piggelin igen. Det kan gå rätt fort.

Svar på tråden Har Mitt Missfall Varit ""Normalt?""