den i tarmen e bort op men man får garanterat nya , därimot har jag alltid 18 00000 fistlar i ljumskar å på blygisarna sååå förbannat ont har op 13 ggtr i underlivet för fistlar, nu d senaste har jag tagit en steril nål å stuckigt hål själv men d gör ju så ont att man vill dö ...för nån mån fick ja en precis mellan röven å d heliga D GJORDE ONT fattades bara att man va på en cyckel semester oxå!! 
MaddeK81 skrev 2007-12-30 22:30:33 följande:
[citTindras äiti: Usch det låter hemskt! Hur har du det med fisteln nu då? Själv fick jag också jä*ligt ont först när min fistel uppstod, jag fick som en stor knöl på utsidan av underlivet, gjorde svinont när jag gick på toa, fick febet o.s.v. Jag trodde att jag hade fått bråck av att sitta på toa med kramper men det visade sig va en fistel som dom fick öppna upp genom operation. Hade asont efter det också men sedan jag fick stomi så har jag vääääldigt lite problem av den, har som sagt inte ont alls av den. Det som fortfarande är negativt är att det kommer sekret från ändan den vägen, man är ju inte torr i tarmen fast man har stomi, speciellt inte med en mer eller mindre inflammerad ändtarm. Kännes sig inte så fräsch med att ha sex och så...
[/citat]