V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
i morse kl 6 började eländet först har dock inte sprungit såmånga ggr.magknip uppsvälld mage oillamående..vill att detta elände ska ta slut NU!!!
i morse kl 6 började eländet först har dock inte sprungit såmånga ggr.magknip uppsvälld mage oillamående..vill att detta elände ska ta slut NU!!!
lotusf
japp det kommer ut minte å ofta kanske varje kvart el så..kiss i baken
säg inte såmkramper hatar det!!!har druckit allt iaf ...hoppas jag klarar bilresan in ..när tar bajset slut????
lotusf
ja kanske inte riktigt allt kanske skippade 3-4dl då ja va kräkfärdig,såäckligt fick lov o ta en läkerol fort efter jag druckit upp...nu går jg oftare på toan..hoppas tarmen e tömd innan de stoppar upp ngt!!e nervös för jag vill helst vara helt borta när de genomför undersökningen vill inte vara medveten som gastroskopin det va inte kul alls värre än att föda barn o då hade jag en tuff förlossn...
m det sista bajset ska det va klar vätska??
hoppas pådet bästa!!!!
lärka78
tycker att det e sm en kissexpolotion som kommer fr baken gulfärgat o inte klumpar, nu sista ggn jag gick så va det säkert 45 min sen sist.drack ett glad nyponsoppa det va då det smällde till.e så yr käner mig så svag!!m dricker jag mer så får jag välspringa mer...e så rädd att jag ska läcka när de gör undersökningen det vore tok pinsamt!!
grådis
tack
vilken fin pressbild du lagt upp!!!nu ska jag snart logga ner har suttit här tok för länge!!!ha det bra allaidag
kram
så var koloskopin genomförd. det gick bättre än förväntat faktiskt!!Först gick det inte bra att sticka mig så hon fick sticka en gång till
poängterade at jag ville ha MKT smärts o lugnande o hon sa att man kunde få en extra dos vid behov. när de pumpade in det i mitt blod kände jag hr skönt o lite snurrigt det blev. sen plötsligt kollade jag på tv skärmen o där va vi... jag sa att jag märkte inte ens att de stoppat upp slangen..Sköterskan sa att det va för att jag slumrat till o hon hade tom sagt att jag skulle andas m det hörde jag inte! M iaf det gick bra lite kramp körningar fick jag m det gick bra bad tom om mer lugnande m det fick jag inte..haha man kan ju alltid försöka. det hela var över på 30 min o de tog 4 olika prover som jag först får svar påom 1 mån. jag sa innan undersökn att om de ej hittade ngt här vill jag ta bort gallan. Min tjocktarm va lite röd irreterad kunde vara för laxobonet. m dr trodde på IBS!! m hon vill göra yttl en unders påmig det e av tunntarmen. ngt om slang i näsan ner och ta kontrast o röntga. sen diskutera vidare....
m vilken tid allt ska ta jag vill veta NU!!!!
68an
har du inte hemorojder då???så kände jag när jag bajsade att bajsa spik...
ngn härinne som har IBS som kan berätta hur ni mår o har det??
68an
kan ju då vara svårare hemorojder finns ju suppar att köpa,m det visste du säkert redan...vore super snällt om du kunde berätta om din ibs
68an
stackars din lilla tjej hoppas verkl att det e en tillfällighet o inget mer..ring o prata med din läkare!!!
hur kom du på att du hade ibs??Hur sköter du din mage eller hur sköter sig magen??får du kramper osen springer på toan???är du förstoppad ibland???Uppblåst???vart i magen sitter smärtorna oär det så jämt eller ibland???
kram