Inlägg från: Rebecca93 |Visa alla inlägg
  • Rebecca93

V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10

Nallatalla:
    Okej ja vi får väll hoppas på att det går bra och jag ska med köpa massa kläder:P:P

• Rebecca93

Hej alla jag vill fråga en sak!
    Jag ska ju operera mig den 11 mars och vi ska åka in på sjukhuset den 10 mars!Vet ni vad det e man gör där dagen innan??
    Och vet ni om man ska tömma magen med sånt äckligt kontrast?

• Rebecca93

MaddeK81:
    Okej det känns ganska bra nu Vi får la hoppas att jag med slipper att dricka sånt medel då!

• Rebecca93

ni som gjort operationen till stomin har ni fått dricka medel innan för att tömma magen

• Rebecca93

Hej alla Idag e jag pigg Har varit barnvakt idag mot värdldes sötaste barn på 6 år och 8 månader

• Rebecca93

God natt alla nu ska jag gå och fixa mig in för sängen sen ska jag läsa lite och sen sova och i mon när jag har vaknat ska jag åka i väg till dom jag passade idag sen får vi se mer vad som händer god natt ha det bra alla

• Rebecca93

Hej alla nu e jag här igen:P
    Har varit barnvakt i dag igen sen när derass mamma kom hem så åkte vi och shoppa men tyvär hitta jag inget mer en lite godis:P
    Men jag vågar inte köpa för mycket kläder och så häller bara för ajg e så uppsvuld av kortisonen har nog gått upp 5-6 kg så det e synd tycker jag det ska bli så skönt att operera mig då kan jag köpa kläder när jag vill

• Rebecca93

Jenny F:Haha aa jag försöker hitta något ialla fall

Svar på tråden V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10