V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
trasigmage
tack för tanken...
m vart sitter kramperna???
jag tvivlar på att jag har ibs....
trasigmage
tack för tanken...
m vart sitter kramperna???
jag tvivlar på att jag har ibs....
68an
tack för ditt svar ska kolla din länk sen ikväll..nu måste jag jobba
kram
svisharförbiokllarläget
hoppas att ni som mår dåligt känner sig bättre snart!!
kram t er alla
lotusf
hur e läget??
kram
lotusf
stackare
hoppas verkl att det blir bättre, kan du inte få ngt som hjälper???
jo det e bara bra dock varit öm i baken...tömde tarmen idag har ju inte gått sen i tis..känns bra att blivit rensad i tarmarna e mindre uppsvälld,kanske beh det då o då...
lällas
hoppas på mars
min mage e ej påtopp började igår kväll m magkramper suck tog diklofenak sov hyfsat m har fortf mag kramper vill liksom gå på toan m det går inte suck...
lotusf
jag har ju fått dme utskrivet av min vc läkare ofick prcis somdu injekpåakuten msammaspruta..har inte pratat så mkt m magläkaren om detta..ska försökafå en tel tid t henne m det tar minst 2 v innna man får en..blir galen....kommer kramp/brännande intervaller m vågor m smärta i magen mest centrerat på hö sid o mitten av magen.kan kanppt andas när det inträffar
hur mår du annaRS e det bättre??
lone star
skönt att du får hjäp hoppas de hittar vad det e,hjälp vad hög din sänka var o är då mår man verkl inte bra!!
lotuf
dåmår vi lika dåligt då"skratt" blää får dessa kramper till o från spec om jag äter ng det kan vara vad som helst!!
Grådis
ska försöka få tag i magdoktorn i morg lär dock inte lyckas
m konstigt att alla har sagt att jag ska ta diklofenak då...har papaverin tar det innan varje måltid hjälper så där....
usch mår inge vidare idag illamående o dålig i magen gått massor m ggr halvlösa korvaqr som flyter på vattnet bläää får fortf kramper spec om jag äter...suck papeverin e sådär...bokat teltid m magläkaren ringer först nästa tors!!!!
kram t er alla
axelpaxel
ja du det e helt galet långa köerpå bara teltider..
grådis
saken e den att jag äter inte mkt fett
mammasknodd
jag gjorde min fören v sen tog ca 30 min!