Inlägg från: Lindis41 |Visa alla inlägg
  • Lindis41

V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10

trasigmage
    tack för tanken...
    m vart sitter kramperna???

jag tvivlar på att jag har ibs....

• Lindis41

68an

tack för ditt svar ska kolla din länk sen ikväll..nu måste jag jobba

kram

• Lindis41

svisharförbiokllarläget

hoppas att ni som mår dåligt känner sig bättre snart!!

kram t er alla

• Lindis41

lotusf

stackare hoppas verkl att det blir bättre, kan du inte få ngt som hjälper???

jo det e bara bra dock varit öm i baken...tömde tarmen idag har ju inte gått sen i tis..känns bra att blivit rensad i tarmarna e mindre uppsvälld,kanske beh det då o då...

• Lindis41

lällas

hoppas på mars

min mage e ej påtopp började igår kväll m magkramper suck tog diklofenak sov hyfsat m har fortf mag kramper vill liksom gå på toan m det går inte suck...

• Lindis41

lotusf

jag har ju fått dme utskrivet av min vc läkare ofick prcis somdu injekpåakuten msammaspruta..har inte pratat så mkt m magläkaren om detta..ska försökafå en tel tid t henne m det tar minst 2 v innna man får en..blir galen....kommer kramp/brännande intervaller m vågor m smärta i magen mest centrerat på hö sid o mitten av magen.kan kanppt andas när det inträffar

hur mår du annaRS e det bättre??

• Lindis41

lone star

skönt att du får hjäp hoppas de hittar vad det e,hjälp vad hög din sänka var o är då mår man verkl inte bra!!

lotuf
    dåmår vi lika dåligt då"skratt" blää får dessa kramper till o från spec om jag äter ng det kan vara vad som helst!!

Grådis

ska försöka få tag i magdoktorn i morg lär dock inte lyckas m konstigt att alla har sagt att jag ska ta diklofenak då...har papaverin tar det innan varje måltid hjälper så där....

• Lindis41

usch mår inge vidare idag illamående o dålig i magen gått massor m ggr halvlösa korvaqr som flyter på vattnet bläää får fortf kramper spec om jag äter...suck papeverin e sådär...bokat teltid m magläkaren ringer först nästa tors!!!!

kram t er alla

• Lindis41

axelpaxel

ja du det e helt galet långa köerpå bara teltider..

grådis

saken e den att jag äter inte mkt fett

mammasknodd

jag gjorde min fören v sen tog ca 30 min!

Svar på tråden V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10