V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
Nallatalla:
Okej ja vi får väll hoppas på att det går bra och jag ska med köpa massa kläder:P:P
Nallatalla:
Okej ja vi får väll hoppas på att det går bra och jag ska med köpa massa kläder:P:P
Hej alla jag vill fråga en sak!
Jag ska ju operera mig den 11 mars och vi ska åka in på sjukhuset den 10 mars!Vet ni vad det e man gör där dagen innan??
Och vet ni om man ska tömma magen med sånt äckligt kontrast?
MaddeK81:
Okej det känns ganska bra nu Vi får la hoppas att jag med slipper att dricka sånt medel då!
ni som gjort operationen till stomin har ni fått dricka medel innan för att tömma magen
Lss:Okej tack så mycke!
tack alla
Hej alla Idag e jag pigg
Har varit barnvakt idag mot värdldes sötaste barn på 6 år och 8 månader
God natt alla nu ska jag gå och fixa mig in för sängen sen ska jag läsa lite och sen sova och i mon när jag har vaknat ska jag åka i väg till dom jag passade idag sen får vi se mer vad som händer god natt ha det bra alla
Hej alla nu e jag här igen:P
Har varit barnvakt i dag igen sen när derass mamma kom hem så åkte vi och shoppa men tyvär hitta jag inget mer en lite godis:P
Men jag vågar inte köpa för mycket kläder och så häller bara för ajg e så uppsvuld av kortisonen har nog gått upp 5-6 kg så det e synd tycker jag det ska bli så skönt att operera mig då kan jag köpa kläder när jag vill
Jenny F:Haha aa jag försöker hitta något ialla fall