Inlägg från: Lindis41 |Visa alla inlägg
  • Lindis41

V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10

mammasknodd

ja laxabonet är ingen höjdare precis m kan du inte amma precis innan o få lugnande o smärts o sen amma???el pumpa ut lite...man ska ju inte beh ha mer ont än nödv..
    håller tummarna för dig!!

grådis

jo tackidag har jag faktiskt inte haft en enda krampning i magen,..m ska t fjällen i morg o jag bävar att jag måste bo på toan...

• Lindis41

hej alla glada, har inte lästa alla sidor har vrit i fjällen sen i ons kom hem i natt!!har haft det jätte bra o inte mkt ont i magen....magen är hyfsad..

en fråga har fåt hem att jag ska göra tunntarmsröntgen ngn som gjort det??Hur går det till??måste man tömma tarmen innan???

kram till er alla

• Lindis41

grådis

du e ju en pärla
    ringde sjukh idga o ska dit påonsom två v ändrade tiden t 8 påmorg då jag kan jobba efteråt..ska dricka salilax innan eller vd det hette..e ejmotiverad alls..

är det obeh att svälja den lilla slangen??

• Lindis41

fru u   grådis

vet inte om jag ska skratta el gråta!!!Vill inte m antar att jag måste om de ska hitta ngt!!e såtrött pådetta att inte få ngn diagnos...

• Lindis41

grådis fru u

tack...jag vill verklinte

Kan ngn berätta hur ni svarat på salilax?!!panik diaree eller??

• Lindis41

68an

tack för infon

ska ju inte dricka kontrasten det får jag genom sond....bävar..villha lungnande...får det ej..har ju gjort både gastro o koloskopi tyckte att gastros var värst!!

• Lindis41

idag skulle min magdr ringa m hon ringde aldrig ringde o kollade o hon va tydl sjuk dåligt att ingen hörde av sig!!!!suck

vill verkl inte görA tnntarmsröngen!!!

nu e magen i balans m frågan e hur länge???

hur mår ni andra???

• Lindis41

när man läser om hur ni andra mår känns mina probl som en droppe i havet!!

rebecca
    hur mår du???

• Lindis41

molle

skönt att det e över..

idag ringde min magdr uppmig då jag INTE vill göra tunntarmsröntgen nästa ons..hon frågade hur jag måddeojust nu så mår jag BRA...frågade omvi kunde skuta på det t sommaren odet kunde vi...

Men jag fick provsvaren fr koloskopin oförst sa hon ja det såg bra ut, el vänta det va ett blad till....då sa hon ngt som..ja det är inflammation i några cellermikroskopiskt sen sa hon ngt sommikroskopis colit elliknande,m tyckte ändå inte det stämdeöverensmmin mage dpå jag inte har diaree hela tiden...de skulle skicka yttl  utredn på detta FÄRGNING av cellerna?!!!

kan ngn hjälpa mig med detta???

kram

• Lindis41

Grådis

du e ju en pärla som vanligt det va mikroskopisk colit det va det hon sa..de skulle skicka cellerna på färgning för att se närmre på det hela....

• Lindis41

Fru U

stackare..be om att få bli nedsövd om du har så jobbigt!!Lider med dig!!

Svar på tråden V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10