• 68an

V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10

madde.se nej inge mer har jag sett men då har jag o andra sidan bara varit på toa med henne 1 gång i dag o då kissa hon. jag var så klantig så jag glömde ringa dagis o berätta o sambon tänker ju inte på sånt. jag vill se hur det går dom närmaste dgrna innan jag ringer las o frågar.

nalla.se svar om dottern ser du ovanför
    med mig är det väl ok men visst kunde livet vara roligare, utan tvekan. magen är stenlugn igen efter senaste rejäla blödningen för nån dag sen, förstoppning gissar jag igen men de är o andra sidan inte så konstigt om jag knappt bajar då jag knappt äter sen 3 v tillbaka. jag kan ju inte ens få till en ostskiva så jag är så beroende av hjälp då det gäller att få mat så då blir det som det blir.

vinterland.se tror de var du som skrev om rumpen iaf. jag tänkte oxå på hemorojder som madde skrev men man kanske inte kan få såna i din sits men tänk om den fanns där redan innan du op. jag har 15-20 år gamla hemmisar. om det är en hemmis så låter det som en invärtes som krypit ut lite så då kan man ta savla o försöka mota in den. exakt som du beskriver har jag med o det besvärar mig ganska mycket periodvis men just den vet jag inte om det är en hemmis eller inte men jag vet inte vad det annars skulle vara men visst har tanken slagit mig om fistlar.
    säg till om du får veta säkert vad det är.

• 68an

fairyfloss.se usch din stackare. jag har haft liknande trassel med läkare ibland men då har jag tagit saken i egna händer eftersom jag antingen haft mediciner hemma el. på recept.
    lite trög nu när jag tagit mina verktabl. nu så jag minns inte men visst var du gravid? har du isf koll på att dina mediciner är ok att ta?

• 68an

ja du borde tta prednisolon men jag minns inte nu hur upp- nertrappningen brukar vara. står det inte i receptet? annars måste ju sköterskan på sjukhuset veta det om du ringer dom.
    hade det gått så hade du fått pred clysma av mig, det brukar ta mycket bättre på mig än skummen som jag för övrigt tycker är svårare att ta än clysmorna med på ett annat sätt.

• 68an

ps. visst är det pred.tabletter för munnen o inte suppar?
    vad är det för styrka på dom? minns jag rätt så fick jag alltid börja med full dos o sen trappa jag ner sista 2 veckorna el. nåt i den stilen.

• 68an

ta en tablett nu och sen ringer du läkaren i sverige då dom öppnar om några timmar! får du inte prata med honom så får en sköterska se till att hjälpa dig på nåt sätt.

måste sova nu. lycka till.
    kramar

• 68an

maija.se jag har frågat här men du har kanske missat men jag har ett antal askar kvar av asacol som jag ätit i nästan 20 år så jag kan skicka dom till dig om du är i behov under förutsättning att en via mitt jobb inte vill ha dom för jag har redan slängt ut en krok där.
    summan beror på var i högkostnadssystemet du befinner dig o sen är det ju möjligt att dom gått upp i pris.när jag tog ut mina fick jag alltid 6 askar på ett uttag men kostnaden minns jag inte men jag tror att jag fick frikort efter 2 uttag om jsg inte tog ut mer magsaker för då hände det att jag ibland fick frikort eftet ett uttag.

fairyfloss.se så skönt att du kan känna dig trygg nu! hoppas du blir bättre.

grådis.se jag förstår dig, jag får liknande sug ibland o det är väldigt tungt men sen ska jag inte klaga, jag har en så underbar dotter så jag får lov att vara nöjd och det är jag men ibland kommer en ofrivillig längtan efter ett barn till...o hon vill ha en bebis/lillasyster el. bror.
    jag håller tummarna för att du ska få bli mamma en dag till ett barn.

bcsvensk.se uscha! jag önskar att du får en diagnos nu så du vet vad du har o vad som gäller...o att du skitit ut kameran. önskar dig lycka till!!!

trasigmage.se du har det jobbigt ser jag, livet är inte rättvist. jag hoppas att du ska få må bättre riktigt snart!

rebecca.se du verkar rätt glad o pigg, roligt att se och med den stilen kommer din op gå jättebra. ha de så gott och massor av lycka till när det sker, snart

nä tjejer, kram på er alla, du jenny.se oxå som har det tufft.
    kraaaam

• 68an
    baralillaja skrev 2008-02-24 21:03:26 följande:
    läkaren konstaterade att han hade nåt kroniskt i tjocktarmen, ca 6-7 cm upp, det blödde och var inflammerat.Det är nån tarmkatarr, någon som vet vad den heter på latin?Eller sjukhus-språk?? Tacksam för svar.Tacksam för svar.
    Kan det vara ulcerös proktit du är ute efter?
  • 68an

kram på er alla!

jag känner helt enkelt inte för att skriva mer, tror jag är inne i en fas där jag är så trött på min hälsa men jag försöker följa er ändå men hoppas att jag inte missat nåt som är skrivet till mig som jag bör svara på...har läst allt men minnet är dåligt så jag är inte arrogant

kraaam

• 68an

men denna var ju söt o handlar ju om annat men jag har kanske torr humor

Det är inte så bra för gravida kvinnor att ha ägglikör i urinen.
    /Tove 9 år

• 68an

Jag och australienaren vaken...fast du har ju desto större anledning

Skönt att du mår bättre!
    Visste inte om att sidan ska stängas, när?

Jag kika in för att läsa och skicka er alla en kram.... kraaaaam

Svar på tråden V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10