• Flisan­76
    Äldre 30 Dec 17:25
    1215 visningar
    15 svar
    15
    1215

    Hur konventerar man wma till MP3?

    Har du installerat mp-3 programmet till datorn? Jag drar bara filerna med musen från min musikmapp till mp3 mappen i datorn.

  • Flisan­76
    Äldre 30 Dec 22:21
    #3

    Ja de kanske heter nåt finare egentligen e inte så teknikkunnig :) Men man får ju med sig en cd skiva när man köper mp 3 med ett program som man installerar i datorn så man kan föra över musiken.

  • Flisan­76
    Äldre 30 Dec 22:43
    #5

    Vet du inte vad mp3 är??

  • Flisan­76
    Äldre 31 Dec 08:42
    #7

    Programmet heter väl inte så. E lite kass på att uttrycka mig. Jag menar, man får ju me en cd skiva som innehåller ett program för mp 3 så man kan koppla den till datorn och överföra musikfiler till mp3. Den finns ju alltid med när man köper produkten. Precis som när man ska överföra bilder från en digitalkamera. Då måste man ju installera programmet innan datorn "känner" igen kameran. Du e ju "allvetande". :) Jag e värdelös på teknik :)

  • Flisan­76
    Äldre 1 Jan 13:49
    #12

    Aha ja jag kanske missuppfattade frågan. Nej de enda sättet jag kan e o bränna ner wma till mp3 format till cd skiva o sen föra över det. Detta gör jag pga att min sambo inte har programmet i sin dator o jag måste föra över det på de sättet till min. (hittar inte programmet annars hade jag bara kunnat lägga in den på hans dator oxå) Då får de plats mer musik på skivan oxå. Men det finns säkert smidigare sätt. Wma för jag över som wma till mp3. God fortsättning allihop!

Svar på tråden Hur konventerar man wma till MP3?