Inlägg från: vofflan |Visa alla inlägg
  • vofflan

Varför sover er hund INTE i sängen?

Aldrig i livet att min hund skulle få ligga i min säng, fy vad äckligt med alla fästigar o päls mm.
    Hunden är en hund han har sin plats, min vovve får bara vara i köket o hallen, vill inte ha honom i soffan heller fy vad det skulle håra. Blä.

• vofflan
    gummisnoddan skrev 2008-01-09 16:10:04 följande:
    Min hund har speciell filt i soffan,den läggs undan då hon inte ligger där o läggs frm då hon ska ligga där,denna vädras o tvättas, är man rädd för hundhår bör man inte ha hund, o dessutom ska man regelbundet borsta hunden,o då minskar naturligtvis även håravfallet!
    Jag har hundhår över allt ändå. Men en långhårig hund o en tygsoffa blir dom kardborre, det funkar inte, vi gosar med hunden i köket i stället Sen är det skönt när man har besök att ha ett "hundfritt " ställe, har kompisar som är allergiska mm,
  • vofflan

Woppsan, dålig hundägar är jag då. Min vovve har ingen hundbädd, men han har massormed mattor, Men han ser inte ut att vantrivas iallafall, han vet ju inget annat

• vofflan

Här är wiking på en hundmatta. Han älskar dem Han är precis lika stor som de, ser kul ut när han rullar ihop sig på  mattan
  • vofflan

Sen är det ju inte snällt mot hunden att vänja den vid att sova i sängen o sen kommer det en bebis då måste hunden flytta  på sig, bäddat för konflikt mellan hund o bebis kanske.

• vofflan

*funderar* Är inte hundar vild djur , det finns väll ingen soffa eller säng i naturen

Svar på tråden Varför sover er hund INTE i sängen?