• Äldre 4 Jan 09:30
    479 visningar
    18 svar
    18
    479

    Nu blir jag knäpp !

    Infoga - Infoga sidnummer. Välj format och där kan du välja vilken sida numreringen börjar på. Fungerar inte det kan du ju bara lägga de första sidorna i ett eget dokument så löser sig numreringen av sig självt.

    Och ja, Word är namnet på programmet, Zones kommentar var obegriplig.

  • Äldre 4 Jan 12:02
    #6
    c0ol skrev 2008-01-04 11:53:19 följande:
    Tycker zones kommentar var väldigt välbegriplig, finns flera versioner av word, och det skiljer en del mellan en del versioner så det är inte helt irrelevant att berätta vilken version man har.
    Men nu frågade hon inte efter versionen utan vilket program det rörde sig om, vilket alltså stod i TS. Dessutom har jag aldrig använt en version av Word där man bär sig åt på ett annat sätt vad gäller sidnumreringen, men det är självklart möjligt.
  • Äldre 4 Jan 12:50
    #11
    Zone skrev 2008-01-04 12:25:50 följande:
    Ändock, borde det inte vara väldigt uppenbart att jag söker versionen?
    Uppenbarligen inte.
  • Äldre 4 Jan 12:51
    #12
    Zone skrev 2008-01-04 12:38:07 följande:
    Dessutom var din guide fel för word 2007.
    Där ser man. Dock kan man fortfarande lägga de första sidorna i ett enskilt dokument. Och det fungerar garanterat med alla versioner.

    Hur gör man i word 2007?
  • Äldre 4 Jan 12:59
    #13
    mindless skrev 2008-01-04 12:51:39 följande:
    Där ser man. Dock kan man fortfarande lägga de första sidorna i ett enskilt dokument. Och det fungerar garanterat med alla versioner.Hur gör man i word 2007?
    Jag svarar själv. Man gör på samma sätt, dock kan man inte göra mer än en sida onumrerad [man börjar numreringen med noll och avmarkerar "visa nummer på första sidan"].
  • Äldre 4 Jan 13:37
    #15
    Zone skrev 2008-01-04 13:36:24 följande:
    Fortfarande fel.
    Så stod det på microsofts hemsida i alla fall. Men varför upplyser du oss inte?
  • Äldre 4 Jan 13:45
    #17
    Zone skrev 2008-01-04 13:40:14 följande:
    1. för att svaret ändå är försent för TS att få nytta av just nu.2. för att du vill verka så duktig genom spydiga kommentarer när jag bara ville få ut vad det var för version och program som avsågs så att man kan bistå med lämpliga screenshots vid behov etc. etc. Och jag har sidan uppe i en annan flik från MS och den ger inte halvtaffliga svar som: sätt 0 på förstasidan!
    Vadå spydig? Jag skrev bara att jag inte förstod varför du efterfrågade programmet när detta var givet. Jag förstod inte att du menade något annat än vad du skrev, men nu gör jag det. Och vadå verka duktig? Jag svarade ju bara på frågan.

    Däremot känns det som om du bara vill vara spydig, och något svar verkar ju inte komma.
Svar på tråden Nu blir jag knäpp !