• Anonym (Kille)

    Hur ofta brukar ni runka av era killar?

    Hej! Jag är en kille som blir så kåt och lycklig när jag ser s k handjobs d v s kvinnan runkar av mannen så att sperman sprutar. Nu undrar jag hur det är i verkliga livet. Hur ofta brukar ni göra det även killar kan svara om de varit med om att blivit avrunkad av en kvinna.

  • Svar på tråden Hur ofta brukar ni runka av era killar?
  • Neko

    Typ aldrig, iaf aldrig hela vägen, jag är för dålig på det helt enkelt -_- Skulle gärna varit bra på det men jag hinner få kramp i handen typ...

  • Anonym (dumt)

    För sällan. Tycker jag är ganska kass på det även om sambon inte har sagt det. Tappar lätt rytmen och det känns mer som misshandel efter ett tag så mest bara som förspel, innan jag hamnar i det aggressiva ryckandet.

  • Anonym (Kille)
    Neko skrev 2008-01-14 06:45:20 följande:
    Typ aldrig, iaf aldrig hela vägen, jag är för dålig på det helt enkelt -_- Skulle gärna varit bra på det men jag hinner få kramp i handen typ...
    Men kan du inte be honom hjälpa till lite och du tar över precis innan det går för honom, det underbara är när kvinnan gör det när sperman sprutar och hon ser utlösningen men det kanske vanligare på film med handjobs.
  • Anonym (Sällan)

    Inte ofta alls sen jag blev gravid, min sexlust har minskat dramatiskt. :) Men innan dess var det några gånger i veckan.

  • Anonym

    Ytterst sällan, min man tycker inte så värst om det.
    Han föredrar oralsex istället...

  • Anonym (O)

    Tycker det är en ganska stor "konst" att utföra det bra. När jag gör något så vill jag också att det skall var "perfekt" och inget halvdant jobb. En del vill att man håller lösare, killen jag har nu vill att jag håller stenhårt. En f d hade så sne k*k att jag var tvungen att skruva ett halvt varv medsols ner, halvt var motsols upp annars fastnade förhuden bakom ollonet. Man fick inte missa eller slarva för då gjorde det skitont på honom. Runkning är en hel vetenskap men trevligt :))

  • Anonym

    med mina tidgare killar vart det ofta,och dom tyckte det var skönt. men med killen jag har nu har för många krav på hur det ska vara och även när man gör som han säger, är det fel..så man tappar lusten att ge honom det...

  • Anonym

    nu när jag är gravid har jag gjort det flera gånger eftersom jag inte är såååå sugen på sex.. och tar jag för hårt eller långsamt mm så säger han till så de blir bra!

  • Anonym (fcuk)

    Vi fick barn igen nyss och under graviditeten så hade min fru inte så mycket sexlust. Så hon runkade och sög av mig så gott som dagligen. Hon är grym på detta. Hon brukar liggar snett över mig med ryggen och rumpan mot mig så jag borstar hennes hår och masserar hennes rygg och rumpa under tiden.

  • puttekula

    Anonym (fcuk) skrev 2008-01-14 13:26:03 följande:


    Vi fick barn igen nyss och under graviditeten så hade min fru inte så mycket sexlust. Så hon runkade och sög av mig så gott som dagligen. Hon är grym på detta. Hon brukar liggar snett över mig med ryggen och rumpan mot mig så jag borstar hennes hår och masserar hennes rygg och rumpa under tiden.
    Det kallar jag förhållandevård
Svar på tråden Hur ofta brukar ni runka av era killar?