• Twiste­d Angel
    Äldre 14 Jan 14:01
    21076 visningar
    15 svar
    15
    21076

    Mår illa, ömma bröst o molvärk.. men har haft mens

    Princess85 skrev 2008-01-14 14:00:14 följande:
    ja som rubrken lyder, började må illa 2 dagar innan mens o fick öm ma bröst, testade samma dag som jag fick min mens o det var ju minus. Sen för 2 dagar sen tog mensen slut men jag mår fortfarande illa, har ömma bröst(mer än innan mens o under) o så molar det o sticker i magen till o från. har testat idag igen men det var minus åter igen.Ska ringa mvc:s rådgivning imorgon men tänkte höra om någon här har någon fundering på vad det kan va?
    Gravid kanske... men ring för säkerhets skull...
  • Twiste­d Angel
    Äldre 14 Jan 15:32
    #5
    Princess85 skrev 2008-01-14 14:07:06 följande:
    Jo jag skulle ju hoppas det men testen visar ju minus, är skumt tycker jag.. ska ringa, är ju bra o kolla upp
    Kolla upp för säkerhets skull... man KAN ju vara gravid trots mens!
  • Twiste­d Angel
    Äldre 15 Jan 09:18
    #9
    Princess85 skrev 2008-01-14 22:25:45 följande:
    Jo men borde inte testen visa någon indikation på plus kan man ju tycka. äsch, ska inte inbilla mej något heller.
    Det finns ju de som har mens månad efter månad och kanske inte plussar förrän många månader in i graviditeten, hehe.
  • Twiste­d Angel
    Äldre 15 Jan 11:37
    #11
    Princess85 skrev 2008-01-15 11:32:15 följande:
    Hehe ja man kan ju hoppas MVC sa att jag skulle vänta o se om jag får äl, ska ha det om ca 1 v annars skulle jag höra av mej igen så skulle jag få tid.
    Okej, det låter bra att du får hjälp ifall du inte får äl...
  • Twiste­d Angel
    Äldre 15 Jan 15:21
    #13
    Princess85 skrev 2008-01-15 14:31:47 följande:
    Måste bara få tillägga en sak nu, innan har det hjlpt att äta när jag mår illa(mår dock illa 10 min efter att ätit men ändå).. men nu så mår jag illa hur jag än gör.. trött på detta, om jag vart gravid, fine, då hade jag kunnat leva med det men om jag nu inte är det så börjar det bli tröttsamt.-(
    Du har inte kollat upp om det är något annat problem... magkatarr, magsår, laktosintolerans, glutenintolerans, eller andra åkommor i magen/tarmarna?

    För jag har både mjölkmage och magkatarr, så jag mår ofta illa kan jag säga, spec om jag inte ätit på ett tag!

    Illamående kan ju vara ett grav-tecken!
Svar på tråden Mår illa, ömma bröst o molvärk.. men har haft mens