• Afrodite87

    Smärta

    Vi förlorade vår son i v20 detta hände,den 8 januari i år!smärtan är hemsk...finns här någon som är i samam situation?Skulle vara skönt o prata med någon som förstår hur man känner...Kramar

  • Svar på tråden Smärta
  • gotlandstösen

    Hej ! Vet hur det känns vi förlorade våran dotter i v22 den 23 dec. All den glädje man kände försvann i ett slag och allt man känner nu är sorg och längtan efter det som man gick miste om. Vad hände er. Många styrke kramar till er

  • Afrodite87

    Beklagar sorgen!!Jag ramlade i trappan o landade rakt på magen,o lill killen klarade sig inte...Har var jätte jobbigt!!Hur bearbetar ni det??Kramar om!

  • Katta77

    vi förlorade vår dotter i v27+5, 5/11 -07...har ännu inte kunnat komma över det


    finns här om du vill prata


    massor av kramar

  • Afrodite87

    beklagar sorgen,är jättejobbigt...jag försöker vara så positiv det går,och vi hoppas fortfarande att det ska bli bebis i slutet av 2008 eller början av 2009..
    vad hände dig?Kramar om

  • Afrodite87

    beklagar sorgen,är jättejobbigt...jag försöker vara så positiv det går,och vi hoppas fortfarande att det ska bli bebis i slutet av 2008 eller början av 2009..
    vad hände dig?Kramar om

  • Katta77

    afrodite87- ja du jag vet inte riktigt varför hon dog
    hade brunfärgad flytning i en vecka åkte sen i på akut ul och de ser att bebban dött
    utredningen visade ingenting förutom att de hittat proppar i navelsträngen...de vet inte om propparna kommit dit före eller efter hon dött...men mest troligt före eftersom hon var så liten (tillväxthämmad)...hon var bara som en 24v bebis..det vet inte säkert när hon dött heller men nån gång mellan v25-27

    håller oxå tummarna för en 08 bebis
    massor av kramar

  • Afrodite87

    katti77- vad hemskt,att inte veta!!hoppas verkligen att allt går bra för er och att det blir bebis snar:) stora kramar!!

  • Afrodite87

    katti77- vad hemskt,att inte veta!!hoppas verkligen att allt går bra för er och att det blir bebis snar:) stora kramar!!

  • Froggis76

    Hej Afrodite87. Beklagar så att ni inte fick behålla er son hos er. Jag har också förlorat en liten kille i v 27, men det är för 6 år sedan. Han dog pga infarkter i moderkakan som gjorde att han fick för lite näring och syre. kram till en änglamamma från en annan.

  • Afrodite87

    froggis76- tack!usch ja det är väldigt jobbigt,men man kan ju inte ändra på det...man får försöka vara så stark o positiv som möjligt!Hemskt,beklagar..vet vilken smärta det är!!hoppas du har fått andra barn...Kramar om!

Svar på tråden Smärta