• tborst

    eventuell MA, så förvirrad, så ledsen

    Min bebis rör sig inte, och inte mår jag särskilt bra heller...

    Var inne på gynakut men de ville inte göra ul, detta trots att de inte hörde ngr hjärljud.... fick tid till på torsdag!!

    Vet inte om jag ska vara ledsen eller arg eller bara orolig... ska det bli ett MA till?? förlorade tvillingar för ngr år sen... hur ska jag orka det??

    Jag förstår inte.. varför kunde de inte göra ul, varför måste jag vänta till på torsdag.. med beskedet att det kanske kan vara MA

    Det är många varför nu.. många tårar, hur slutar man gråta?? hur plockar man upp sig själv till kl 18, då barnen och gubben kommer hem igen??

    Hur ska man orka vara trevliga trygga mamma, och hur orkar man hålla skenet uppe till på torsdag??

    Jag vet inte, känner mig bara sönder just nu..

    och inte vet jag vilket ämne jag ska lägga detta på så det fick bli här

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-21 14:29
    nu är vi hemma igen... allt känns mycket bättre men jag är ARG ARG ARG..

    Men i allafall.. var hos BM idag och vi HÖRDE HJÄRTSLAG 140 slag i minuten :D, hon sa även att de inte kunde har varit särskilt noggranna igår eftersom hjärtljuden var så tydliga idag... ingen UL idag dock, det tar vi på torsdag som det var sagt.. men det gör ju inget för vi hörde ju :), sen att hon sa att det kanske kan finnas en liten riskt för hjärtfel, det bryr jag mig inte om, h*n lever, det är viktigast

    Nu blir det en anmälan på hela skiten.. och tro mig, JAG TÄNKER SLÅSS!!!

    Tack alla för svaren och omtanken, de värmde i vår mörka stund

    Kramar från oss

  • Svar på tråden eventuell MA, så förvirrad, så ledsen
  • MissXXX

    åk in igen och KRÄV ul, åk inte förrän du får ett!!! Shit stå på dig! Hoppas verkligen allt är bra, men du måste ju kolla upp det! Åk nu!

  • tborst

    har ringt in igen.. det är tydligen tjockt inne på gynakuten så jag kunde inte räkna med att få komma in förrns inatt ngn gång :-S

    Ringer min ordinarie BM imorrn.. hopps hon kan hjälpa mig

  • tborst

    Tror jag trots allt kände ngt... vågar man hoppas?? eller ska man bara utgå från att det är gaser... kanske lättare så.. då blir jag nog inte lika besviken imorrn...

    usch vill nog inte vara mig just nu... vill ngn ta över :(

  • nenne40

    Lilla vän, hoppas verkligen att det går vägen för dig och att det inte är missfall på G!!! Ge dig inte förrän du får komma in, det är kanske bättre att åka in mitt i natten iaf... Så du vet hur det står till...

  • snuffe

    Håller tummarna för att bebisen lever och att allt går bra. Fruktansvärt dåligt bemötande av gynakuten, även om det är mycket folk och ont om tid så tycker jag inte man skickar hem någon under dom förhållandena. Kram!

  • tborst

    har ringt in igen... de har tjockt därinne... fick beskedet att om det har hänt ngt finns det ändå inget att göra... men jag ringer till min ordinarie BM imorgon... tycker det är konstigt alltihop, trodde faktiskt att vården var till för att vårda, men ack nej

    Är i v 20-21

  • FrökenFreja

    Tänker på dig! Fick själv MA förra året i vecka 14.. Hoppas verkligen du får komma på undersökning snart! Men tror inte det behöver vara någon fara heller för den delen, men du ska givetvis lyssna på din magkänsla!
    Många kramar!

  • tborst
    FrökenFreja skrev 2008-01-20 23:16:41 följande:
    Tänker på dig! Fick själv MA förra året i vecka 14.. Hoppas verkligen du får komma på undersökning snart! Men tror inte det behöver vara någon fara heller för den delen, men du ska givetvis lyssna på din magkänsla! Många kramar!
    Tackar för dem... de värmer.. Beklagar ditt MA... kram på dig med...svårt att lyssna på magkänslan dock... det ända jag känner är ångesten jag hade när jag förlorade tvillingarna...

    känner mig sååå fjantig på ett sätt, kan dock inte förklara hur...
Svar på tråden eventuell MA, så förvirrad, så ledsen