• Anonym (Bedragen?)

    Brukar man hångla upp vakten på stället där man går ut?

    Min sambo jobbar som vakt på helgerna. Han är alltid väldigt glad när han jobbar där om man ringer eller så. Vi har haft en del problem i vår relation och det känns inte som att han är lika glad när han är med mej.

    Nu till saken. Han har sagt att han inte har svårt att få tjejer menande för att han är vakt.

    Han säger att det är så många som ger honom kompöimanger och förslag osv.

    Sen säger han att hans kolleger hånglar med brudar som går ut på det stället.

    Jag har upplyst om att det är konstigt att hans kolleger gör det och frågat om han också har gjort det då. Då har han svarat nej.

    Jag tycker att det är lite konstigt att alla hans kolleger gör det med inte han. Är inte det lite klassiskt. "Alla andra gör det, men inte jag".

    Jag har också upplyst om att jag eller mina väninnor också för den delen aldrig ens tänkt tanken på att stöta på en vakt!!

    Min fråga är om han är otrogen. Han pratar också ofta om en tjej som jobbar i baren. Säger att han minsann visar henne att han har familj och så. Då brukar jag tänka att det nog är tvärtom. Att han undviker att visa, men att han säger så för att jag inte ska misstänka nåt.

    För ett tag sen, innan jag började misstänka att han verkade vara intresserad av tjejen i baren var han kompis singel.
    Då satt de i telefonen och jag hörde vad min sambo sa.

    Han tipsade om att "sofia i baren kan du ju stöta på". "Hon är skitsnygg".

    Sen frågade jag efter samtalet bara sådär om han tyckte att jag var snygg.

    Då svarade han, "litegrann".
    Det kändes som att hon är skitsnygg, men inte jag då eller?

    Vill ha er åsikt. Vad tror ni?

  • Svar på tråden Brukar man hångla upp vakten på stället där man går ut?
  • Anonym (Hej!)