• Snakis

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Jag plussade i morse och har egentligen inte haft så mycket symtom, dock fick jag kraftig mensvärk i går och var säker på att mensen var på intågande, men icke

Lite öm i brösten har jag varit också, men det har jag varit vid de båda ÄL som jag har haft efter att jag slutade med p-piller, så det vet jag inte om jag skall tolka som symtom eller inte..

Lycka till alla!

• Snakis
    chiqita skrev 2008-02-26 16:48:17 följande:
    Åhh! Grattis!!! Vilket førsøk var du på? Lycka till med magen!
    Tack! Vi började försöka i augusti så det har tagit 6 månader. Men vad jag vet så har jag bara haft ÄL 3 gånger och mens två gånger sedan dess. Så man kanske kan säga tredje gången gillt, fast det har tagit 6 månader...

Lycka till!
  • Snakis
    Väduren06 skrev 2008-02-26 20:29:47 följande:
    Hej ni alla!! Testerna kom inte idag, så det blir till o testa imorrn istället.. Ohh kan knappt hålla mig. Skulle nog bli rätt besviken om det blev minus, jag är 90% säker på att det är nåt, känns ju lika som mina två tidigare graviditeter...GRATTIS Snakis!! Hur känns det?
    Tack! Det känns underbart, fast lite konstigt också. Tror det tar ett tag att ställa in sig på vad som väntar. Sedan hoppas man ju naturligtvis att allt skall gå bra också. Enligt BM så är jag nu i v6 så det skall ju gå 6 veckor till innan man är "säker". Vi är ju jätteglada båda två såklart!

Jag hoppas verkligen att alla som vill och önskar får uppleva denna känsla!
  • Snakis

nyfiken och otålig skrev 2008-02-27 12:36:47 följande:

Minns ni mig? Jag som tog en paus??? Är idag på BIM+13. Har haft lite bruna spottings och mensvärk, så jag tänkte väl inte mer på det. Gjorde ett test med nån billig sticka imorse. Visade som vanligt negativt direkt, så jag satte den åt sidan. 13-15 minuter senare fick jag syn på den och den visade +. Var tvungen att prova igen, och fick + igen direkt! Nu fattar jag ingenting. Behöver nån att bolla frågorna med. Har jag plussat???
    GRATTIS!
  • Snakis
    EmmaTomas skrev 2008-02-27 13:31:51 följande:
    Hoppas att det visar pluss:)Är man ofta trött när man är gravid?
    Jag är alltid trött, oavsett graviditet eller inte

När BM sade att jag snart kommer att bli tröttare och känna att jag behöver sova mer, så sade min man att -Fan, då får du gå i ide!

Skämtåsido, jag tror att man är lite tröttare än vanligt, men det är säkert alldeles individuellt, precis som allt annat..
  • Snakis
    Väduren06 skrev 2008-03-04 20:29:49 följande:
    Hmmm. Kunde inte hålla mig idag, på bim.. köpte ett test på apoteket o testade nu ikväll.. Det blev ett plus!!!
    GRATTIS! Du skall se att det kommer att gå alldeles utmärkt med tre barn!
  • Snakis
    HN79 skrev 2008-04-08 09:33:52 följande:
    Å shit, jag plussade precis, händerna bara skakar. Så lycklig, vill skrika ut det till hela världen. Men ingen vet ju nått än. Inte ens blivande pappan. Så skriv inget i min gästbok om detta tack. Ska träffa honom för lunch sen och då kommer han att få veta. Vi ska ju faktiskt ha BARN...
    GRATIIS! Det är verkligen en häftig känsla!
    LYCKA TILL!
Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?