Inlägg från: LillaHanna |Visa alla inlägg
  • LillaHanna

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Här är en till som väntar på bim som är nästa vecka. Jag har kännt molvärk och stickningar och hugg i livmodern sedan ett par dagar efter äl. Jag har haft en eventuell nidblödning också eller om det var ett tecken på mens eller ngt annat!? Men jag känner igen graviditetssymptomen tydligt. Vi får se vad som händer

• LillaHanna

Hormonstinn bim 26-28/2
    Hello Kitty, TusseTvå bim 1/3
    Bluebride bim 1/3
    Camilla85 bim 4/3
    Väduren06 bim 4/3
    Smurfis bim 6/3
    DaVinci bim 7/3
    Madelaine bim 9/3
    LillaHanna bim 9/3

gravida: 2

greksmurfen bim 19/2 plussat på BIM-2
    Cerdo bim 27/2, plussat på bim

Bättre lycka nästa gång
    plantan ny BIM kommer..

• LillaHanna

Jag är nästan 99% säker på att jag åtminstånde VAR gravid, eller befruktad. Jag har bara haft sån tydlig molvärk och hugg och stick då jag vart gravid. Men när jag fick blödningen blev jag mer tveksam, det känns lite annorlunda efter det. Jag vet att det kan vara nidblödning men det känns ändå lite sådär faktiskt. Jag läste någonstans att de allra flesta mf sker innan bim och att man då inte ens förstår att man var befuktad eftersom man får som vanlig mens. Detta skulle kunna bli något sådant känner jag. Men jag hoppas ju såklart men tar inte ut något i förskott.
    Jag kommer inte att testa innan bim denna gången för det är onödigt att veta när jag känner lite tveksamhet att detta ska gå vägen. Tidigare graviditet har jag plussat ett par dagar innan bim.

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?