Inlägg från: Minnie69 |Visa alla inlägg
  • Minnie69

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

sorry S/M kanske det heter?

• Minnie69

m/s är väl en nervsjukdom inte en psykisk/sexuell dragning so väl är S/m då?

• Minnie69

Försökte göra mig rolig Pfffff, gick inget bra..............Blev bara ..........förvirrat?????????osammanhängande??????????obegripligt????????????

• Minnie69

To late 2 tired, still not bleeding, ända anledningen att jag är uppe för att jag väntar på att rulla ut röda mattan för min ovälkommna gäst, var är du? Hallå? DET ÄR INTE RÄTTVIST, PLUSS ELLER MENS, MEN INTE VÄNTA, VÄNTA,VÄNTA .................

• Minnie69

ps tålamod är inte mitt starkaste kort, men jag är ganska trevlig ändå

• Minnie69

Teststicka med svagt jätte svagt spökstreck både på ÄL sticka och gravsticka.

• Minnie69

Jag var inte medveten om det förrän jag idag fick svag markering på min ÄLtest-sticka samtidigt som jag tyckte mig skymta ett supersvagt streck på gravstickan. Det stod när jag lusläste bruksanvisningen att reagensmedlet var korsreaktivt eller ngt på hCG och därför skulle inte gravida använda ÄLs stickorna (lol). Jag testade med båda då jag var osäker på om min ÄL hade skuttat och i så fall ville fånga upp en eventuell försenad ÄL.

KvillesHopp skrev 2008-03-26 22:10:53 följande:
    tja  då var man på bim - 2 nuhar sjukt ömma bröst men känner inte så mycket mer.. mer ömma än vanligt.. tror tyvär fortfaran inte att de  är något men  man vet ju aldrig..vet ni om man kan se på ett äl test om man är gravid??
  • Minnie69

Antar därför att det beror på vad det är för reagensämne i dina stickor. Vad är det för sort?

KvillesHopp skrev 2008-03-26 22:10:53 följande:
    tja  då var man på bim - 2 nuhar sjukt ömma bröst men känner inte så mycket mer.. mer ömma än vanligt.. tror tyvär fortfaran inte att de  är något men  man vet ju aldrig..vet ni om man kan se på ett äl test om man är gravid??
  • Minnie69

Gjorde faktiskt ett precis nu, inget utslag på det, naturligtvis , testar "morgonjuice" imorgon.

fluffiluffsan skrev 2008-03-26 22:51:06 följande:
    Minnie69: När ska du göra ett nytt test?
  • Minnie69

Jag har också mensvärk och PMS-symtom, men inte ömma bröst som jag brukar få innan mens. Mer "bränner" i dem emellanåt.

fluffiluffsan skrev 2008-03-26 10:04:23 följande:
    Jag testade tyvärr inte på morgonen. Har den inte kommit på fredag får det bli ett nytt test då. Men började känna mensverk i magen igår, men ingen tantröd :S
  • Minnie69

Grattis KvillesHopp! Du har ju kämpat på, så skönt att det nu har tagit sig på nytt. Grattis!

• Minnie69

Grattis!!
    Tre sötnosar skrev 2008-04-01 17:04:19 följande:

Har precis testat positivt! Har nog BIM imorgon, tror jag.ska försöka skriva ner allt som jag känt senaste dagarna. För tre dagar sedan fick jag otroligt ömma bröst, men det försvann och kom tillbaks i natt. Har några nätter nu fått springa på toa några gånger, tycker jag är kissnödig mycket oftare. Har även några dagar haft en sån där äcklig smak i munnen metallsmak (blodsmak).Lite lite lite öm i magen, men känner inte någon mensvärk.Grattis alla andra som plussat och jag håller mina tummar för alla andra.
  • Minnie69
    KvillesHopp skrev 2008-04-04 11:58:13 följande:
    tack ja vi har ju kämpat på ett tag käns helt overkligt fattar inte att det kan va sant.. men det  är det gud underbart   :) hur går det för er alla .
    Ja jag är verkligen glade för din/er skull
  • Minnie69

Beklagar, jag känner igen mig. Fick också ett jätte, jätte svagt streck, tror jag? Det var knappt synligt, har testat som tokig efter det, INGET!!! Är nu på BIM + 14...? Bara vänta och se....

• Minnie69

Tack för tummarna, spökstreck ja förutom den där enda gången så lyser även sådana med sin frånvaro och då har jag torterat mig med att försöka att inte dricka på kvällen innan osv. (Nu har jag inte gjort det på ett tag, är väl ett tecken på uppgivenhet antar jag ).

Tovsan skrev 2008-04-07 07:35:28 följande:
    invänta BIM nu bara.. vet ju inte riktigt när det är då jag inte haft en vanlig mens efter p-piller uppehållet, så jag räknar från "piller-mensen"..isfåfall tis/ons!Minnie69:tack, detsamma! hoppas du får ett pluss! knepigt om du gått över 2 veckor o fortfarande inget! kan ju vara låghormonare o då kan det ju ta längre tid innan det ger utslagVisst är det konstigt med sånna där "spökstreck" man tycker att man ser ett streck, fast väldigt otydligt.. o sen är det inget!?Lycka till!! ska verkligen hålla tummarna för dig!!
  • Minnie69

BIM + 16 eller ngt, tantspöket beslöt sig för att dyka upp. Det var det. Lycka till ni andra

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?