Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
sorry S/M kanske det heter?
sorry S/M kanske det heter?
m/s är väl en nervsjukdom inte en psykisk/sexuell dragning so väl är S/m då?
Försökte göra mig rolig Pfffff, gick inget bra..............Blev bara ..........förvirrat?????????osammanhängande??????????obegripligt????????????
To late 2 tired, still not bleeding, ända anledningen att jag är uppe för att jag väntar på att rulla ut röda mattan för min ovälkommna gäst, var är du? Hallå? DET ÄR INTE RÄTTVIST, PLUSS ELLER MENS, MEN INTE VÄNTA, VÄNTA,VÄNTA .................
ps tålamod är inte mitt starkaste kort, men jag är ganska trevlig ändå
Teststicka med svagt jätte svagt spökstreck både på ÄL sticka och gravsticka.
Jag var inte medveten om det förrän jag idag fick svag markering på min ÄLtest-sticka samtidigt som jag tyckte mig skymta ett supersvagt streck på gravstickan. Det stod när jag lusläste bruksanvisningen att reagensmedlet var korsreaktivt eller ngt på hCG och därför skulle inte gravida använda ÄLs stickorna (lol). Jag testade med båda då jag var osäker på om min ÄL hade skuttat och i så fall ville fånga upp en eventuell försenad ÄL.
Antar därför att det beror på vad det är för reagensämne i dina stickor. Vad är det för sort?
Gjorde faktiskt ett precis nu, inget utslag på det, naturligtvis
, testar "morgonjuice" imorgon.
Jag har också mensvärk och PMS-symtom, men inte ömma bröst som jag brukar få innan mens. Mer "bränner" i dem emellanåt.
Grattis KvillesHopp! Du har ju kämpat på, så skönt att det nu har tagit sig på nytt. Grattis!
Grattis!!
Tre sötnosar skrev 2008-04-01 17:04:19 följande:
Beklagar, jag känner igen mig. Fick också ett jätte, jätte svagt streck, tror jag? Det var knappt synligt, har testat som tokig efter det, INGET!!! Är nu på BIM + 14...? Bara vänta och se....
Tack för tummarna, spökstreck ja förutom den där enda gången så lyser även sådana med sin frånvaro och då har jag torterat mig med att försöka att inte dricka på kvällen innan osv. (Nu har jag inte gjort det på ett tag, är väl ett tecken på uppgivenhet antar jag
).
BIM + 16 eller ngt, tantspöket beslöt sig för att dyka upp. Det var det. Lycka till ni andra