• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Frila2
    Grattis alla ni som plussat!!
    Lägger in mig på listan. Har BIM 4/3

Hello Kitty, TusseTvå bim 1/3
    Bluebride bim 1/3
    Camilla85 bim 4/3
    Väduren06 bim 4/3
    Frila2 bim 4/3
    Smurfis bim 6/3
    DaVinci bim 7/3
    Madelaine bim 9/3
    LillaHanna bim 9/3

gravida: 4

Nyfiken och otålig BIM 14/2, plussade på BIM+13
    greksmurfen bim 19/2 plussat på BIM-2
    Cerdo bim 27/2, plussat på bim
    Kvilleshopp bim 28/2 plussade på 27/2 bim- 1
    Hormonstinn bim 26-28/2, svagt plus 28/

Så var det symtom också ja. LIte, lite ont i magen. Trött i armarna och lite trött i benen. Haft lite diffust illamående sedan två eller tre dagar tillbaka.
    Ja, det var allt just nu. Hoppas
  • Snuttiz83

Lägger oxå till mig på listan

Bluebride bim 1/3
    Camilla85 bim 4/3
    Väduren06 bim 4/3
    Frila2 bim 4/3
    Snuttiz83 bim 5/3
    Smurfis bim 6/3
    DaVinci bim 7/3
    Madelaine bim 9/3
    LillaHanna bim 9/3

gravida: 4

Hormonstinn bim 26-28/2, svagt plus 28/

Mina symptom hittils är inte mkt, bara känt lite stickningar i "lillmagen", och sen idag har jag börjat få lite diffust illamående men hjälper en stund om jag äter nåt.. men kommer tebax igen efter en stund.. så jag får typ småäta hela dagen hihi... nån som känt så ??

• chiqita
    CattiM skrev 2008-02-28 17:06:43 följande:
    Hormonstinn: Nyfiken:) Hur känner du dig? :)Håller tummarna för att det är en bibis på g för dig!
    Hej, Ja just nu känner jag mig chockad och lycklig!!! Köpte digitalt och vanlig CB på vägen hem och testade först sticka, sedan vanlig cb, plusset kom nästan på en gång.. och sedan testade jag digitalt... Gissa om jag blev paff och mållös och lycklig och gråtig och.. ja allt på en gång när det stod ett tydligt "GRAVID" i fönstret.. Min sambo ville inte riktigt tro på det när han såg det.. han e såååå rädd att det inte ska vara på riktigt, eller att liten inte vill stanna.. Men nu på kvällen har han visat liiiite mera känslor i a fall! Hehe.. antar att han blir lika chockad som jag..

I övrigt, om det e symtom du vill veta.. Bubbligare i magen sista dagarna, och dålig mage eftermiddag/kväll, hungrigare, torr i ögonen sista dagarna (vet inte om det e symtom) har vart förkyld sedan innan ÄL, ömma bröst - främst vänstra.. Idag har jag börjat känna som ilningar i tjejmagen.. Börjar bli aningens mera trött och har haft huvudvärk till och från sista 1,5 veckan..
  • Frila2
    Snuttiz83 skrev 2008-02-28 19:55:53 följande:
    Mina symptom hittils är inte mkt, bara känt lite stickningar i "lillmagen", och sen idag har jag börjat få lite diffust illamående men hjälper en stund om jag äter nåt.. men kommer tebax igen efter en stund.. så jag får typ småäta hela dagen hihi... nån som känt så ??
    japp, precis så känner jag också. Lite svårt att veta om det är magkatarr eller graviditet. Hoppas ju såklart på det senare.
  • chiqita

Bluebride bim 1/3
    Camilla85 bim 4/3
    Väduren06 bim 4/3
    Frila2 bim 4/3
    Snuttiz83 bim 5/3
    Smurfis bim 6/3
    DaVinci bim 7/3
    Madelaine bim 9/3
    LillaHanna bim 9/3

gravida: 5

Hormonstinn bim 26-28/2 Plussat 28/2

• Frila2
    chiqita skrev 2008-02-28 20:30:11 följande:
    Hej, Ja just nu känner jag mig chockad och lycklig!!! Köpte digitalt och vanlig CB på vägen hem och testade först sticka, sedan vanlig cb, plusset kom nästan på en gång.. och sedan testade jag digitalt... Gissa om jag blev paff och mållös och lycklig och gråtig och.. ja allt på en gång när det stod ett tydligt "GRAVID" i fönstret.. Min sambo ville inte riktigt tro på det när han såg det.. han e såååå rädd att det inte ska vara på riktigt, eller att liten inte vill stanna.. Men nu på kvällen har han visat liiiite mera känslor i a fall! Hehe.. antar att han blir lika chockad som jag.. I övrigt, om det e symtom du vill veta.. Bubbligare i magen sista dagarna, och dålig mage eftermiddag/kväll, hungrigare, torr i ögonen sista dagarna (vet inte om det e symtom) har vart förkyld sedan innan ÄL, ömma bröst - främst vänstra.. Idag har jag börjat känna som ilningar i tjejmagen.. Börjar bli aningens mera trött och har haft huvudvärk till och från sista 1,5 veckan..
    Oj, GRATTIS! Måste kännas helt overkligt! Det är ju det som är så bra med digital. Det står ju verklign tydligt. Man behöver inte ens tolka.
  • Snuttiz83
    Frila2 skrev 2008-02-28 20:30:32 följande:
    japp, precis så känner jag också. Lite svårt att veta om det är magkatarr eller graviditet. Hoppas ju såklart på det senare.
    hehe... oki, då e jag inte ensam iaf hoppas det betyder bebis då :-P
  • Frila2
    Snuttiz83 skrev 2008-02-28 20:35:00 följande:
    hehe... oki, då e jag inte ensam iaf hoppas det betyder bebis då :-P
    Nej, verkigen inte. Jag är lite lätt illamående och hungrig samtidigt. Och jag är ite sugen på någonting alls att äta. Du är inte ensam
  • Hello Kitty 78

ETT MINUS HÄR!
    Lycka till alla ni som väntar på + !

• smurfis

Hormonstinn Grattis till plusset!!

Så spännande det här att följa alla...Hoppas jag själv plussar snart.Har inte riktigt koll på bim pgr av mitt MF den 5/ 2 men vet att jag hade ÄL den 21/2 så det borde bli den 6/3.

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?