• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • nyfiken och otålig
    AllStared skrev 2008-02-29 16:44:35 följande:
    Okej hoppas jag kanske är gravid endå då, testar dock neg nu...men kanske (hoppas?) är låghormonare? då dröjer de väl innan man plussar?
    Testade neg på BIM+6 med CB, plussade på BIM+13.
  • AllStared

Ohh, så de finns ännu en chans?
    Då får jag försöka vara tålmodig och vänta och se om mensen eller plusset hinner först.

nyfiken och otålig skrev 2008-02-29 16:46:01 följande:
    Testade neg på BIM+6 med CB, plussade på BIM+13.
  • Sooofiiia

okey.. då får man vänt a å se.. ska testa imorgon igen.. var tre dagar sedan sist.. vet inte vad jag ska hoppas på.....

• Perlan 76

Hej!

Jag känner igen mig i er . . .
    Jag har riktigt letat symtom, men förra månaden tog det knäcken på mig. Jag kände mig verkligen gravid . . . har varit gravid 4 ggr och ver hur det känns . . MEN mensen kom !!!
    Blev såååå ledsen och arg och besviken och . . . mm mm.

Lovade mig själv att nu får det vara slut på detta, jag blir knäpp. Dagarna gick ju bara ut på att tänka, känna och leta graviditetssymtom.

Nu är det symtomen som får komma till mig och övertyga mig, inte jag som letar efter de med ljus o lykta.

Har av egen erfarenhet oxå fått mensen att komma senare, eftersom jag spänt mig och fixerat mig vid att tro att jag är gravid.
    Tyvärr, kan det bli så . . . och det är INTE roligt, för det är ju det allra största teckenet på att man är gravid och så är man inte det !!

Mitt tips (absolut INTE lätt) . . . försööööök att koppla av tjejer och njuta av de dagar, veckor o månader ni är barnfria. Rätt som det är står ni där med er bebis i famnen och är lyckligare än någonsin . . .

Lycka till . . . o glöm inte njuta av livet !!!

• Ghalen007

Svarta katten skrev 2008-02-29 16:45:28 följande:

Måste bara hoppa in här med en liten och kanske dum fråga till er som är/varit gravida. Har varit väldigt bubblig i magen den senaste veckan. Det är full aktivitet så att säga. Speciellt när jag ätit, får också magknip ibland. Jag tycker själv att det kan låta lite konstigt, men kan det vara ett graviditetssymtom? Jag brukar nämligen inte vara så här annars, inte flera dagar i sträck. Är det nån som också haft så här och senare visat sig vara gravid? BIM om 5 dagar.
    Jodå, jag va riktigt bubblig o körd i magen innan jag plussade Trodde först att jag höll på att åka på magsjuka eftersom jag även mådde illa som en gam!
  • sky79

Hej...

känner mig lite orolig vill så gärna ha ett + nu. Min kropp känner sig jätte "gravig" Mina symtom är
    ilamånde
    yr
    molnade värk i magen
    ont i mina bröst

väntar på BIM den 8/3. är det för tidigt att ha dessa symtom?

känner någon igen sig eller har haft liknade erfarenheter.

Hoppas att jag inte stör nu på tråde.

håller tummarna för alla som väntar på +

• Frila2
    sky79 skrev 2008-03-02 10:56:09 följande:
    Hej...känner mig lite orolig vill så gärna ha ett + nu. Min kropp känner sig jätte "gravig" Mina symtom ärilamåndeyrmolnade värk i magenont i mina bröstväntar på BIM den 8/3. är det för tidigt att ha dessa symtom? känner någon igen sig eller har haft liknade erfarenheter.Hoppas att jag inte stör nu på tråde. håller tummarna för alla som väntar på +
    Hejsan
    Jag har BIM 4/3 och från den 26/2, alltså över en vecka innan, så fick jag tydliga symtom. Yrsel, illamående främst kvällstid, molvärk i magen, krampkänningar i vaderna, ömma bröst mm. Nu har det minskar/förvunnit iof, varför vet jag inte. Men den gången som jag plussade så fick jag symtom precis lika tidigt så det är absolut inte konstigt. INte det vanligaste kanske men det förekommer. Lycka till!
  • bluebride

fick minus i fredags, mår dock illa, är trött, kissnödig rätt ofta, fast inte på natten och blösten har värkt lite, tyckte de såg större ut igår, men det kan varit inbillning. Jag funderar på att lägga barnverkstan på hyllan ett tag.

Längtar efter barn!
  • CattiM

bluebride: Jag testade minus igår (BIM+7). Var tvärsäker på att mensen skulle komma, men icke. Idag känner jag inte av den alls... Harjag varit så stressad att den hakat upp sig?? Kanske det. Jag ska inte tänka på det så mycket i alla fall. Vilken dag är du på? Kram kram

• chiqita
    sky79 skrev 2008-03-02 10:56:09 följande:
    Hej...känner mig lite orolig vill så gärna ha ett + nu. Min kropp känner sig jätte "gravig" Mina symtom är ilamånde yr molnade värk i magen ont i mina bröstväntar på BIM den 8/3. är det för tidigt att ha dessa symtom? känner någon igen sig eller har haft liknade erfarenheter.Hoppas att jag inte stör nu på tråde. håller tummarna för alla som väntar på +
    Hmm.. jag har haft känningar sedan någon dag efter ÄL så det går visst att känna av tidiga symtom.. tydligast var nog mitt førvirrade jag, att jag varit sugen på makaroner och korv varje dag, de skumma flytningarna + att vissa saker smakat illa pløtsligt.. Sedan de vanliga PMS-symtomen som ømma brøst, huvudvärk o s v.. hehe..
    Håller tummarna før att du också har en liten i din mage
Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?