Är detta hög årsinkomst?
nej, det är låg inkomst. Ungefär så mycket har jag, anneliesb, det är inte så svårt att få...
nej, det är låg inkomst. Ungefär så mycket har jag, anneliesb, det är inte så svårt att få...
nej, jag är inte väldigt ung heller. Du behöver inte förutsätta massa saker.
jag är personlig assistent.
jag har precis börjat jobba som personlig assisten har utbildning å min årsinkomst ligger på 201 000 kr..å då tycker jag att jag har dålig lön..så 170 000 lågt för mig i varjefall
Ja det är inte alltid man är ung och har lång inkomst jag är som sagt 43år och min års inkomsta är 160 000kr jag är utbilda och har flera års arbetslivserfarnhet.
rött och guld skrev 2008-01-30 00:03:04 följande:
jag skulle lätt klara mig på 8000 så det är ju väldigt varierande...
Hon är 43, ingen utbildning tror jag, jobbar som personlig assistent..
Jag orkar inte läsa igenom hela tråden igen men jag tror att det var så.
rött och guld skrev 2008-01-30 00:28:26 följande:
rätt pucket om man tror att man kan köpa 8 trisslotter och vara helt säker på en vinst.
Anonym (123) skrev 2008-01-30 23:52:13 följande:
så hela tråden är bara ironi.. vad är poängen med det
Heh.
Om jag inte missminner mig så är det så att personen i fråga har skrivit i nån tråd nånstans (fast under nåt av sina tidigare namn) att hon har FAS (= fetalt alkoholsyndrom) och en vanlig bieffekt av det är att man har låg begåvning och ett väldigt rigidt tänkande. Så inte så förvånande.
Och nu får vi väl alla tillsägningar om att vi är väldigt OT...
Hmmm, väldigt lite enligt mig...
170 000 kr är lite om det är fråga om en heltidslön men mycket om det är fråga om halvtidsarbete.
I vår kommun har vi en medelinkomst på ca 290.000 läste jag i en informationsartikel från kommunen, både jag och sambon ligger över den "medelgränsen". Jag har dessutom enbart gymnasium som utbildning så jag tycker 170.000 är en väldigt låg inkomst.... (Båda arbetar normal heltid utan övertid eller OB som tillägg.)
Låter som mkt låg inkomst. Medelinkomst är väl ungefär 270.000