• NK80

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Mariiiee och Malin, Ja - dessa hormoner och trotsig 3 åring är tufft! PUH! Var och vägde min snutta idag och hon har gått upp 430g sen hon föddes (10 dagar sen), inte illa! Så nu väger hon 3630g! Grädde i tuttarna?

Dinkan, gulliga du!

Vad mysigt med pulka åkning - tycker så synd om Colin som inte fått åka något i dessa dagar, som tur är så åker de stjärtlapp på dagis... så lite roligt i snön har han ju haft iaf.

Snart sprängs mina meloner... Simone ligger i bilstolen här bredvid mig och snosar så sött.

Kram på er!

• NK80

Förresten - Jag kom i mina vanliga byxor idag!! JIPPI!! Kan knäppa gylfen men inte översta knapparna men vad gör det när det går att fixa med hårsnodd

• NK80

Vart inne på era bilddagböcker tjejer men jag hinner knappt kommentera så jag bläddrar igenom alla bilder så jag hinner titta på alla! Kommenterar på sista bilden ni lagt upp!

• NK80
    Grattis på 3 års dagen Chazmine!!

Mariiee, då är våra dockor lika långa nu Simone är inte vaken mycket, idag sov hon mest hela dagen - som vanligt. Fick väcka henne mitt på dagen för mina bröst höll på att sprängas!

I dag blir det tidigt i säng för min del - är så enormt trött. Jag går ju tyvärr inte och lägger mig när Simone sover, då måste man ju hinna med en massa annat!

Läser allt ni skriver, vill kommentera men oj vad trött jag är och så har jag konstant huvudvärk också Dricker antagligen för lite vatten, aj aj!

KRAM TILL ER ALLA!
  • NK80

*gråter... nästan*

VAD ska jag göra med min trotsiga son?! Adoptera bort han till mormor och morfar är kanske att fundera på? Först vägrar han äta, jag låter han inte gå från bordet förräns han ätit - det han stoppar i munnen spottar han ut på golvet, jag blir vansinnig!!!! Vad fan ska man göra när han håller på så? 

• NK80

Han skulle vägra att torka upp som det är just nu...  DEt är bråk varje dag med Colin, blir så ledsen att det ska vara så här!

• NK80

Tack snälla för alla era råd! Kan säga att vi ger C ännu mer uppmärksamhet än tidigare men det verkar ju inte hjälpa... men vi ska inte ge med oss, vi ska kämpa

Emejo, aj aj stackars Axel! Måste vart en ruggig syn på morgonen! Bra att han inte har SÅ ont.

Tinna, Grattis till första stegen E!

Min nyklippta son sover och min lilla dotter sover i babysittern bredvid mig här - Körslaget går på i bakgrunden... lugnt och stilla.

• NK80

Helene, det är ert beslut, inte någon annans! Ni ska inte behöva ta hänsyn till "traditioner", det är bara dumheter tycker jag!

Dinkan, jag hade också valt jobb och drömhus - man kan alltid hälsa på varandra. Förstår att det blir lite konstigt att inte träffa faster så ofta men tyvärr är det ju så det ofta måste bli.

Älskar: Jo då här sägs det ofta, även "jag älskar inte det här"

Jojja, aj aj till ditt brännsår! Vilken tur att det "bara" var 130 C

I dag har hela familjen vart på Emaus, en gård med hästar, getter, kaniner och en fet gris. Colin fick rida och leka en massa. Båda sover där nere. Simone somna i selen som jag äntligen lärt mig hur den funkar... någonlunda iaf.

-paus-

Har precis avslutat webcam session med min ungerska kusin, första gången jag typ har en hel konversation med honom, så kul! Han bor numera i Scotland med sin flickvän och har lärt sig en hel del engelska, skit kul!

See you later girls!

• NK80

Tinna, ja idag har det inte vart SÅ mycket bråk, vi har vart ute rätt mycket idag - gjort saker som han tycker är roligt (rida, köra radiostyrdbil ute, titta på när pappa skjuter airsoft, låta han äta so mkt eller lite han vill) men när han skulle till att dra ner tvätten på golvet deån bordet som jag precis vikt ihop blev jag arg på han... MEN det går ju åt rätt håll, eller hur?

• NK80

Pssst, lagt upp massa bilder på bilddagboken idag

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]