Inlägg från: Malin K F |Visa alla inlägg
  • Malin K F

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Tinna>> det beror på att chefen inget har vetat. JAg har pratat med mina arbetskamrater om det jag hört och de har hört mina diskussioner med barnet också. Men de har inte trott på barnet. Jag har försökt påverka barnet att prata med mig igen. Barnet har berättat vid 2 tillfällen men har gjort det på ett sätt som inte varit trovärdigt. Har sagt det i förbifarten  och suttit och skrattat åt det. Mår dåligt för det idag.

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7
  • Malin K F

Jojja>> vi får ju gnälla här det är ju en del av överenskommelsen. Att stötta och skoja om allt och alla! I vått och torrt! Vi har ju alla något som inte är bra eller är joibbigt just nu! Du pratar jobb, jag pratar barn. Jag tycker det är skönt att höra om era andras vardagar och era funderingar kring allt. Att bara prata graviditet det orkar jag inte med då spyr jag.

Åhhh Tea, ska genast göra en kopp. Hallon!

Att sy, jag tycker också det är ganska kul. Jag kan mer än vad jag tror. I gymnasiet sydde jag en skjorta som jag fick 5:a för. Sytt masso med kläder till mig själv när jag var tonåring. Kul! Men nu skulle jag inte komma på tanken. Sticka tröjor möjligtvis till mig. Stickade en del när min svägerska fick sitt första barn. Kul!

Tinna>> ja, tänk vad olika det är. Jag tycker också att det är dyrt med 2500 kr i böter om man åker fast, min gubbe tycker inte det.Eftersom hans firma betalar dem. VA!!!!! Tycker inte det är bra! Min man kör som en galning. Jag kör LAGLIGT, nästan aldrig mer än 5 km /h för fort.

Mom>> grattis till 1 åringen!

• Malin K F

Nej lite tidigt kanske. JAg visste vad det är!!!

IDAG tvättar jag täcken i våran säng. Ska göra iordning korgsängen också.

Har bokat tid på banken i nästa vecka för att skriva om lån och låna mer till taket och fjärrvärme. Får se om jag kan följa med eller inte! Troligen!

• Malin K F

Emejo>> massor med Kramar till dig. VAr med din familj och njut av dem idag!

• Malin K F

God morgon tjejer!!!

Sitter och kollar på bompa med W. Mannen får sin lördags sovmorgon!

Vilken ände ska jag börja! Hmm

Mariiee>> VAd skönt att allt såg bra ut. Mår du bra? Känns det bättre efter UL? Börjar du bli redo för förlossning?

Nk80>> du, ta disken imorgon. Då kanske Johan är bättre så han tar den istället.

Bessie>> hoppas du fått sova mera inatt. Jobbigt med din bror men det kan ju faktiskt vara det allra bästa. För visst är det bättre med 2 glada föräldrar som inte bor ihop är 2 föräldrar som inte mår bra av varandra.

mom>> Mirakel är jättefin! Sötis!

ingen bebis ännu, men hade igår såååååååå RUSKIGT ont överallt. Visst så vill jag att det börjar nu, men det kan ju var kul om det kommer på alla ans dag också! SKIT samma. Bara den kommer ut och allt går bra. Vill ju gärna få välja om jag kan åka hem samma dag eller stanna på patienthotellet.

Emejo>> jag skulle också vilja dricka cider, tycker det är gott med massa is i. Hoppas gårdagen var ok efter omständigheterna.

Dink>> hoppas morgan somnade och ni fick en skön kväll.

Tinna>> jag vill också gå på stan! Ska kanske få till det med gubben idag, de har 50% på ecco här idag. Jag BEHÖVER nya skor.

Behöver frukost nu känner jag. Hungrig som en varg, snart blir jag illamående om jag inte äter. Trött också var hos kompisar och satt och snackade till kl 1 inatt. W, vaknade 7 imorse så jag har varit vaken sen dess.

• Malin K F

Här med lämnar jag in denna vräkningsorder!

Bäste bebis,
    Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.
    Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 080206 (se bilaga 1, UL rapport).
    För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

Med vänlig hälsning
    Hyresvärden Mamma
  • Malin K F

TACK skrattar så jag viker mig dubbel.

jojja skrev 2008-02-09 18:07:25 följande:
    Malin: Maken såg dina senaste magbilder och kommenterade meda) Ser ut som en bomb, men avfyrningsknappen mitt på.b) Det är inte alla som har EN silikontutte mitt på magen bara(med efterföljande kommentar: skriv det *fniss fniss*)Läcker mage! *kram*
  • Malin K F

Vad gissa högen på att det är då?

Tinna tror det är en kille
    Jag tror tjej.
    Min man tjej.

• Malin K F

Detta var ju spänna nde!

Kul att aktivera er lite!

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]