God morgon tjejer!!!
Sitter och kollar på bompa med W. Mannen får sin lördags sovmorgon!
Vilken ände ska jag börja! Hmm
Mariiee>> VAd skönt att allt såg bra ut. Mår du bra? Känns det bättre efter UL? Börjar du bli redo för förlossning?
Nk80>> du, ta disken imorgon. Då kanske Johan är bättre så han tar den istället.
Bessie>> hoppas du fått sova mera inatt. Jobbigt med din bror men det kan ju faktiskt vara det allra bästa. För visst är det bättre med 2 glada föräldrar som inte bor ihop är 2 föräldrar som inte mår bra av varandra.
mom>> Mirakel är jättefin! Sötis!
ingen bebis ännu, men hade igår såååååååå RUSKIGT ont överallt. Visst så vill jag att det börjar nu, men det kan ju var kul om det kommer på alla
ans dag också! SKIT samma. Bara den kommer ut och allt går bra. Vill ju gärna få välja om jag kan åka hem samma dag eller stanna på patienthotellet.
Emejo>> jag skulle också vilja dricka cider, tycker det är gott med massa is i. Hoppas gårdagen var ok efter omständigheterna.
Dink>> hoppas morgan somnade och ni fick en skön kväll.
Tinna>> jag vill också gå på stan! Ska kanske få till det med gubben idag, de har 50% på ecco här idag. Jag BEHÖVER nya skor.
Behöver frukost nu känner jag. Hungrig som en varg, snart blir jag illamående om jag inte äter. Trött också var hos kompisar och satt och snackade till kl 1 inatt. W, vaknade 7 imorse så jag har varit vaken sen dess.