Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
Jas, min gosse skulle nog orka med det - men så älskar han ju film
Har inte testat bio än men ska nog snart göra det!
Är förresten ledig idag! Gött! Ska iväg med Colin till shopping centret utanför stan och köpa nalle till lillasyster och filt - efter att han vaknat, han sover så sött nu. Han ska få välja nallen (med en fast guidad hand av mig, haha- vill ju inte att hon ska ha en "Cars" nalle precis...)
JAS>> Vi var på spöket laban spökdags när den hade premiär. Tror hon skulle fixa en sån lång film också.
NK80>> bushund. Skönt att Colin sover i sin säng ,W kom kl 12 inatt, då hade redan maken flyttat ner till gästrummet då det finns spöken i vårt sovrum som snarkar så förfärligt!
Så hon har knuffat på bara mig inatt!
Fortsätt med att försöka få Colin blöjfri, det är så himla skönt. Whilma har bara det när hon sover.
Nej måste upp till någon som har svårt att somna, sitter nog och leker låter det som.
Malin: Vet inte om jag törs skriva summan, sambon tycker fortfarande de är för dyra och det ger mig dåligt samvete. Jag kan viska *266+22 kr frakt*
jas: Vi har inte vågat ta med D på bio, tror han skulle bli ganska till sig i tillfället och intressera sig av allt annat runtomkring (vaddå förutfattade meningar?), men det är vad jag TROR. Han kanske sitter helt förstummad. Hemma sitter han helt inne i filmen, ska man fråga något får man ställa sig mitt för tv:n så han inte ser bilden för att öh få kontakt med honom. Min bror, ja. Usch, jag tycker så synd om honom! Hans tjej berättade i onsdags att hon ska flytta ut och jag ringde i onsdags för att skicka alla hjärtans dag-blommor till henne från min bror. Det är inte första gången min bror separerar. Samtidigt som jag tycker han borde ha lärt sig något av tidigare förhållanden tycker jag så vansinnigt synd om honom, separation är jobbigt! Och han är ju lillebror...... Han verkar mest orolig för hur han ska lösa det med sin hund när han är i Norge, även om det är jobbigt med vad som ska hända.
Urk, mår fortfarande illa efter den snabbätna lunchen med kaffe till nersköljning. Tjaja... tar D på en promenix i det fina vädret
efter dagishämtning för att skaka ner skiten ![]()
God dag!
Syster: Stora kramar!
Hoppas att det löser sig *kram*
Helene: Vad är det som har hänt?
Tinna: Läste din blogg
Bio: Vet ej om Lisa skulle klara av att sitta still.
Malin: Har akupunkturen gjort någon nytta?
Solen skiner här med, men huuu så kallt det är!!!
Vi ska testa att åka på Bio ikväll hela familjen,blir det trubbel så är det ju bara för en att gå ut med honom,Erik fixar det nog.
Vet inte hur herrn kommer att reagera på den stora salen,ljudet(tar öronproppar med),människorna,men vi testar
Helene:
Vad jobbigt
Malin:
Aha,så det spökar hos er också
Bara så ni vet,enligt Oscar så har brandmän syrgastuberna på sig för att de skyddar så att inte myggen biter!Inte för nåt annat
Jas>> skrattar åt Erik och brandmannen. Visst är det så!
Mariiee>> Akupunkturen har hjälpt med foglossningen, och med att ge mig mer värkar men inte med att sätta igång det. Fast det gör det ju bara om jag är mogen öfr det, SÅ jag är väl inte det då. Annars hade det ju blivit en bebis förlänge sen. HAr ju fått 8 doser med igångsättningsnålar.
Jas igen, kul med bio, det är så mysigt att gå och göra något sånt tillsammans med familjen allihopa.
Fasens skitungar!!Det blev ingen bio för två herrar har inte gjort nåt annat än bråkat sen Erik kom hem,de slåss,ropar,slänger runt sig,förstör,slåss mera mm mm så med sånt beteende gör man inget skoj
Så kan det bli ibland!!! Tråkigt
Kikar in en snabbis. Det blev ingen middag hos kompisar ikväll. Andreas ringde mig på jobbet mitt på dagen och sade att Elsa hade feber. Nu har hon 39.5 i feber och är ganska så hängig. Vill bara var i knät, så nu ska vi upp och lägga oss i sängen framför TV:n. Godnatt på er.