Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
Emejo, bilder kommer lite senare ![]()
Helene, nej då, det finns massa godis kvar ännu! Välkommen till det verkliga livet som mamma till en snart 3-åring
Är så himla tät i näsan och ingen nässpray hat jag med mig, läpparna är fnasiga och jag har glömt mitt lypsyl! Hjällp! Ont i kroppen och har sammandragningar. Buhu!
Aaah,hemma från jobbet igen och väntar på att maken ska fixa till nåt gott
NK:
Vilken godispåse!Wow
*kramas litet*
Helene:
Vi har ingen torktumlare alls,jag hänger på tork i bastun eller på torkställningen som oftast står i tamburen numera.
Torktumlare finns i tvättstugan men jag går aldrig dit..
Jojja:
Ha det så skönt!!Njut av friden
Jag går på natt på ons och slutar på fre,så vi har ju litet sällskap då
Har inte heller torktumlare - bara torkskåp men den använder jag bara i nödvändiga fall som overalln och sängkläder eller om jag har jäkligt bråttom att få kläder torkade
Jas, jepp, det är en väldigt nice påse.. och så har jag en banan och en dammsugare framför mig också..vilken ska jag välja att äta? (dammsugare=punchrulle)
Alltså.. Melodifestivalen just nu... Vilket skräp än så länge!
God kväll! Vilken skräll!
Så underbart att inte carvråla gick vidare direkt
Så nöjd!
Hade kebabpizzan gått vidare så hade min kväll varit perfekt. Men jag prickade iaf in vilka fyra som "vann"
Nu ska jag natta liten son som precis vaknat. *kram* på er!
Haha! Ja, men idag var det bättre kvalitet på låtarna än förra veckan
Satte oxå rätt på de fyra låtarna. Brukar det inte gå rätt bra för de låtarna som tar sig vidare via "sista chansen"?
torktumlare---> Jag blir nöjd bara jag får en tvättmaskin
men torktumlaren kommer nog att användas flititgt då vi har dåligt med ytor till att hänga tvätt på.
helene--> Visst är det härligt med dessa ongar
Oliver brukar tjra när jag säger att det är något han inte får göra och så säger han: Jag är jätte-jätte sur nu!
Så går han och lägger sig med sitt lejon och nappen, efter 1-2 minuter kommer han ut igen och är som vanligt
Har provat på att göra mmf med skumsvampar. Hmm inte helt lätt, men ska försöka få gjort en liten tårta tills imorgon, bara för skojs skull
God natt tjejer!
Tinna>> lycka till idag med dopet, och hoppas all släkt SKÖTER sig!
Hej hopp!
Kikar in lite här medan vi stressar omkring för att få allt iordning till dopet. Föräldrarna kommer om 40 min och vi går i pyjamas hela högen... Men det mesta annat är klart iaf, alltid nåt
Är väldigt glad över att Carola inte gick vidare direkt, även om jag är lite smygkär i Andreas Johnsson ![]()