Inlägg från: Anonym (hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hm)

akuttid till veterinär, men har inte råd, vad göra?

va är de för fel på katten???

• Anonym (hm)

Försäkringen täcker inte in ett veterinärbesök. Har för mig att akuttider kostar mer än vanlig bokad tid. Kan det vänta så att du får en vanlig tid? Hör dig för hos någon annan veterinär om du kan få en faktura..
    Vad är det för fel på katten?

• Anonym (hm)

Försäkringen täcker inte in ett veterinärbesök. Har för mig att akuttider kostar mer än vanlig bokad tid. Kan det vänta så att du får en vanlig tid? Hör dig för hos någon annan veterinär om du kan få en faktura..
    Vad är det för fel på katten?

• Anonym (hm)
    Anonym skrev 2008-02-07 16:36:35 följande:
    Vill man skippa det där med att 10-20 % läggs på självrisken så ska man försökra hos IF...där är det bara en fast självrisk och inget mer.Kan även tillägga att dte är bra att ha en buffert, sparade pengar undansatt nånstans just för sådana här situationer..kan man inte ha det ska man helst inte ha djur, Varför utmana ödet?
    Jo men hur hög är inte den självrisken dådå?

Vi betalar 1100kr i fast självrisk sedan 10% på resterande belopp.. Blir bara några få hundralappar! ;) det tjänar man helt klart in på än att ha IF, sen tycker jag försäkringsvillkoren är bättre på Agria. Skulle nog aldrig få för mig att byta.. :)
Svar på tråden akuttid till veterinär, men har inte råd, vad göra?