Inlägg från: Milda79 |Visa alla inlägg
  • Milda79

Men då undrar jag.. kupongen man fick hemskickad från kappahl och den man kan skriva ut från nätet.. är det olika kod på dom? Använde nämligen den som kom i brevlådan igår så jag kan inte kolla. Tänkte använda den utskrivna imorgon. Är det 2 olika eller egentligen samma? Kan de se att jag redan använt en då? Eller går det bra att använda den utskrivna imorgon?? Någon som gjort det??... hehe... är lite nojjig..haha!

• Milda79
    Mstery skrev 2008-02-12 23:36:17 följande:
    hur ska dom se det... iaf så den länken som är postad i lindex tråden har samma kod som den jag fick till min mail så dom ger inte olika koder till olika kunder. dom registerar ju inte heller vem som har använt koden så..
    Nä tänkte bara ifall det var andra regler på kappahl. Typ att när man använt en så blir det spärrat eller nåt. Men så är det inte då BRA!
  • Milda79
    Magda78 skrev 2008-02-19 13:17:42 följande:
    Fick denna på mailen idag så jag lägger in den här!30% på valfri vara = LINDEX!www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0808_club_k...
    Wow TACK! Gör dom så igen?? Kan man använda denna oxå flera gånger?? Eller bara en gång kanske? Står ju att den gäller när man använder sitt club-kort. Kanske de gjort så att det bara går 1 gång?
  • Milda79
    Snorky skrev 2008-02-19 13:57:37 följande:
    vadå igen... de har gjort så ända sen i höstas. Det är ju inget nytt med kuponger via mailen. De vill ju att man ska använda de många gånger för att sälja antagligen
    Okej sorry. Jag får aldrig på mail nämligen. Jo men jag mena att man kan använda dem om och om igen?.. FÅR man det? Använda dem flera gånger alltså?
  • Milda79
    Snorky skrev 2008-02-19 15:15:10 följande:
    Men det känns ju som denna diskussion är väldigt uttjatad efter förra kupongen. Så det är väl bara att välja själv om man använder den en eller fler gånger. Ingen här i tråden kan ju veta, utan det är bara spekulationer.
    Okej, ska inte fråga mer om detta nu. Tänkte bara ifall någon (redan) hunnit prova!
  • Milda79
    Line80 skrev 2008-02-19 18:49:38 följande:
    jag har använt 2 kuponger redan.. har gått jätte bra, dock inte samtidigt 
    Tack för ditt vänliga svar
  • Milda79
    Kayn skrev 2008-02-22 10:32:12 följande:
    Nu fick jag ett nytt sms från KappAhl med 25% på valfri vara, gäller idag och imorgon
    Hmmm..det har inte jag fått! Annars hade jag gått dit..hehe!
  • Milda79

Hade ju oxå fått fr KappAhl på mailen Får bli en snabbis dit då..hehe

• Milda79
    Snorky skrev 2008-03-09 23:15:19 följande:
    det kommer nog i slutet på veckan som börjar imorrn, eller veckan efter... det brukar komma runt den 15:e!
    åååh.. längtar
  • Milda79
    kikkan79 skrev 2008-04-22 17:50:42 följande:
    nu har jag fått totalt 10 stycken med 25-30% på kappahl.O jag som inte behöver nån. Hade hellre tagit fler från lindex :)
    Hur har du fått så många?
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!