Inlägg från: Mstery |Visa alla inlägg
  • Mstery

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Milda79 skrev 2008-02-12 23:26:54 följande:
    Men då undrar jag.. kupongen man fick hemskickad från kappahl och den man kan skriva ut från nätet.. är det olika kod på dom? Använde nämligen den som kom i brevlådan igår så jag kan inte kolla. Tänkte använda den utskrivna imorgon. Är det 2 olika eller egentligen samma? Kan de se att jag redan använt en då? Eller går det bra att använda den utskrivna imorgon?? Någon som gjort det??... hehe... är lite nojjig..haha!
    hur ska dom se det... iaf så den länken som är postad i lindex tråden har samma kod som den jag fick till min mail så dom ger inte olika koder till olika kunder. dom registerar ju inte heller vem som har använt koden så..
  • Mstery
    Snorky skrev 2008-02-12 23:50:55 följande:
    det är ingen kod på kappahlkuponger öht! De har ingen webshop!!Använd på du, det är ju två helt skilda kuponger. O om du är rädd kan du ju låta bli att visa upp ditt medmera-kort eftersom det inte krävs för mailkupongen. De kan ju aldrig komma på det eftersom inte köpet registreras då.
    hon kanske menade streckkoden
  • Mstery
    leson76 skrev 2008-02-16 19:29:59 följande:
    Jag har sett att den är en del nya rosa po.p jackor ute på tradera.är det någon som vet vad det var för fel på en del av dessa jackor? Hastade förbi mitt po.p och de hade jackorna nedsatta med 150 kr för de ej uppfyllde po.p kvalitetskrav
    dom har blåa fläckar
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!