• Anonym (nyfiken)

    tycker killar om att få finger eller massagestav i analen?

    läser mer och mer att killar verkar gilla det stämmer det?

  • Svar på tråden tycker killar om att få finger eller massagestav i analen?
  • Anonym

    Hualigen för att stoppa munnen där...
    Anonym (ja) skrev 2008-02-08 14:34:01 följande:


    Min man älskar det! och när man slickar där.
  • Alphamale

    Skrattar åt hualigen, det är ett starkt uttryck som man itne hör varje dag. Ungefär som järnspikar.

    Annars röstar jag nej till ett finger i stjärten, tack ändå.

  • Fotograf08

    Jag tycker det är jätteskönt att få ett finger eller en buttplugg i stjärten. Älskar att bli avsugen samtidigt...
    en annan favvo är att stå på alla 4 å blir "mjölkad" i kuken, samtidigt som tjejen leker med en stav i anus...*harkel* ;)
    Såååå skönt med prostatamassage =)

  • Anonym (nyfiken)

    för en som är lite klentrogen. (jag) är det något att prova?

  • Anonym (Drömmare)
    Fotograf08 skrev 2008-02-08 15:33:51 följande:
    Jag tycker det är jätteskönt att få ett finger eller en buttplugg i stjärten. Älskar att bli avsugen samtidigt...en annan favvo är att stå på alla 4 å blir "mjölkad" i kuken, samtidigt som tjejen leker med en stav i anus...*harkel* ;)Såååå skönt med prostatamassage =)
    Hmm, sån behandling skulle man inte tacka nej till :-P
  • Anonym

    Hehe.. Använder dom orden jätteofta!! Är nog lite gammal... (20år)


    Alphamale skrev 2008-02-08 14:48:52 följande:
    Skrattar åt hualigen, det är ett starkt uttryck som man itne hör varje dag. Ungefär som järnspikar.Annars röstar jag nej till ett finger i stjärten, tack ändå.
  • Anonym (N70)

    Är väl som med allt annat...väldigt personligt...en del gillar det...andra inte...själv tokgillar jag det :)

  • Anonym (ick)

    Min man skulle tycka att det var en kränkning att bli pillad där eller få nåt uppstoppat, så nej, inte alla killar gillar det

  • Anonym (*cissi*)

    Jag har oxå tänkt på det.. min sambo gillar ju att pilla på mig i min anal.. och jag är rädd att han inte ska gilla om jag gör det.. för han har alltid sagt att han inte vill ha nånting upp där.. då vi har snackat om dildosar o snoppar på skoj om det..
    men jag provade lite igår.. vågade inte gå på för hårt där.. men får väl fråga sin kille eller prova lättsamt sej fram.. han säger väl om han tycker om det eller inte.. det är ju såå olika.....

Svar på tråden tycker killar om att få finger eller massagestav i analen?