Heahog skrev 2008-02-19 22:22:46 följande:
Vissa hus stambyts nu & de fräschas väl upp vad jag vet. Husen här uppe är ju äldre,så lägenheterna har ju sin charm ^^Vet inte hur det är i de olika husen, men Nynäsbostäder har ju VLU vilket jag tycker bara är skit. Kan inte påstå att alla får fräscha lägenheter men de är nog helt okej :) De fräscha brukar ju gå åt rätt fort dock, men ni får väl åka ner & kika på nån iaf :)Trist bara att Nynäsbostäder inte visar planlösning & mer fakta om själva lägenheten på webben, att ha så skulle underlätta för många & dessutom skulle det nog göra Nynäsbostäder uppskattade...Jag jobbar inte, är mammaledig. Ska dock söka jobb så fort sonen fått börja på dagis nån gång i höst, men pendla tror jag inte att jag gör. Är ju ensamstående & då är det mkt klurigare... Har ingen hjälp med barnen, så det blir nog jobb väldigt nära tyvä
rr.Om ni har möjlighet så tycker jag att ni ska åka hit & kika i de områden ni är intresserade av :)
Vad är VLU ?
Jo jag såg att många hade stambytts..det e ju bra. Ja det e verkligen tråkigt att dem inte har lite mer fakta om lägenheterna. Då förstår jag att du absolut inte vill pendla i flera timmar..d går ju inte om man e ensamstående förälder. Vi ska absolut åka å titta..hoppas bara på att få nått erbjudande på lägenhet så man kan se hur dme ser ut inne å så..Området vet jag lite hur d ser ut iaf..har varit där en kort sväng i höstas..Men dock aldrig inne i nån lägenhet..