Nynäshamn..
Hej.
Någon som bor eller har bott i Nynäshamn ?
Va tycker /tyckte ni om att leva där ?
Hej.
Någon som bor eller har bott i Nynäshamn ?
Va tycker /tyckte ni om att leva där ?
Vissa hus stambyts nu & de fräschas väl upp vad jag vet. Husen här uppe är ju äldre,så lägenheterna har ju sin charm ^^
Vet inte hur det är i de olika husen, men Nynäsbostäder har ju VLU vilket jag tycker bara är skit. Kan inte påstå att alla får fräscha lägenheter men de är nog helt okej :) De fräscha brukar ju gå åt rätt fort dock, men ni får väl åka ner & kika på nån iaf :)
Trist bara att Nynäsbostäder inte visar planlösning & mer fakta om själva lägenheten på webben, att ha så skulle underlätta för många & dessutom skulle det nog göra Nynäsbostäder uppskattade...
Jag jobbar inte, är mammaledig. Ska dock söka jobb så fort sonen fått börja på dagis nån gång i höst, men pendla tror jag inte att jag gör. Är ju ensamstående & då är det mkt klurigare... Har ingen hjälp med barnen, så det blir nog jobb väldigt nära tyvärr.
Om ni har möjlighet så tycker jag att ni ska åka hit & kika i de områden ni är intresserade av :)
VLU = VAlfritt lägenhets underhåll...
Dvs vill du höja standarden, tex byta tapeter,så får du själv betala för det. Antingen genom Nynäsbostäder som då lägger till kostnaden i ett visst antal månader på hyran & skickar dit en fackman, du själv anlitar & betalar en fackman som gör jobbet åt dig eller så gör du jobbet själv.
Om jag inte är helt virrig så ska de ta bort VLU rätt snart, men det kke står om det på hemsidan?
Nej va trist..d lät ju rätt bra ju ! Det står ingenting om d på deras hemsida..nu har vi fått ett erbjudande på en tvåa i heimdal..vi ligger 3:a på den..får åka å kolla på den !
Idag ska vi åka till nynäshamn å gå på visningen på tvåan i heimdal :) *spännande*