• underl­i
    Äldre 19 Feb 13:19
    57289 visningar
    99 svar
    99
    57289

    Alla med stora näsor, visa er!

    Hej!
    Jag har en rätt stor näsa, och funderar på att få den tillfixad när jag mår som sämst.

    Själv så känner jag ingen med samma problem, alltså rätt så bred/lång snok som också är STOLT och har utstrålning!
    Behöver lite exempel från er, om ni vågar visa upp er vill säga.
    Så.. har du stor näsa, och e riktigt nöjd med den?! Visa dig!!

  • Svar på tråden Alla med stora näsor, visa er!
  • underl­i
    Äldre 14 Mar 12:15
    #81

    Jag tar hellre i profil... där ser den bara "stor" ut, men mer okej. fast rakt framifrån så undrar nog folk vad fan det är som fastnat på bild. Den e bara grov o ful och fel.

    Försöker undvika tankarna om hur mycket jag avskyr min näsa... försöker tänka på min söta farmor och farfar där en del av näsan kommer ifrån. Farfar hade stor näsa, fin, eftersom han var MAN.
    Men så får pappa till det med en tjej med potatisnäsa (mamma)! Herrejösses.. det blir inte bra.

    Jag har fått kommentarer. kanske jag har skrivit förrut... att jag liknar en transvestit, vid några tillfällen på internet. Man blir helt jävla knäckt =( Speciellt när man lagt ut bilder där man kämpat för att se så söt ut man bara kan.

  • Äldre 14 Mar 12:17
    #82

    TS om du mår såå dåligt så tycker jag du ska göra det som känns bäst, inte operera dig för att alla ska tycka du e snyggare utan för att du KOMMER må bättre.

    Strunta i vad alla säger gör det du vill å se till att DU mår bra!

  • Äldre 14 Mar 12:18
    #83

    vill aboslut inte uppmuntra ngn till operation, men ibland är det en utväg för att faktiskt kunna må bra..

  • bemine
    Äldre 14 Mar 15:11
    #84

    stackare...tycker synd om dig...min i profil ser ut som en vissen näsa ..urk gillar den inte..
    ingen här skulle nog mobba dig för alla på denna tråd tycker lika om sina egna näsor..tror nog inte det är sån större fara..så som alla säger till mig oxå ..men vägra tro gör man..

  • underl­i
    Äldre 14 Mar 18:10
    #85

    Jag har ingen som helst uppfattning vad man kan göra min näsa bara.

    Går man till en plastikkirurg säger han självklart att jag borde operera den.. men min pojkvän börjar gråta när jag pratar om det. Men han har sagt att han stödjer mig om jag verkligen vill.
    Ibland är det så trist att man vill efterlikna det perfekta tjejansiktet.

    Det har väl och göra med att stora näsor påminner om att man kan ha massa testosteron i sig, och därför inte skulle vara så kvinnlig, och därför blir man bortstött av människor??.. tjejer som kunde blivit ens bästa vän, eller killar som ser ner på en för att man inte ser ut som en toppmodell.. Har redan så kasst självfötroende att jag inte är den bästa på att stråla ut massa härlig utstrålning som säger "jag skiter i hur jag ser ut, jag älskar livet ändå!" Nä, jag undviker istället att skratta alt för mycket för då tror jag att min näsa ser större ut =O(

    Men jag är glad ändå för imorgon är det melodifestival =O)

  • underl­i
    Äldre 14 Mar 18:11
    #86

    bemine: Haha, vadå vissen? =) Din näsa e ju jättefin.

  • Wicke
    Äldre 14 Mar 18:13
    #87

    Oh yeah!
    Fast jag mår inte dåligt av den. Har en redig pomperipossa men, men vadå då. Om jag e snygg eller inte sitter mer i mitt huvud


    ¤You can have a piece of me-Watch Out!!!¤
  • Wicke
    Äldre 14 Mar 18:14
    #88

    Jo d finns nog pix i galleriet.....


    ¤You can have a piece of me-Watch Out!!!¤
  • underl­i
    Äldre 14 Mar 18:26
    #89

    Wicke: tror du det är möjligt för en 25åring som mig att komma över näskomplexet som jag haft i 15 år?? Har du nånsin mått dåligt över din snok? Eller har du bara haft tur att slippa dumma kommentarer?
    Du ser riktigt cool ut i den =)

  • Äldre 14 Mar 18:28
    #90

    Kan bara säga en sak......

    En stor näsa är en stor personlighet!

    Gammalt talesätt som faktiskt stämmer i de flesta fall,man kan ofta vända på det också

    Fundera över det!
    Det stämmer oftast när jag tänkt på folk....

  • Äldre 14 Mar 19:11
    #91

    jaja, hade jag haft pengar att lägga ut på en op. hade jag itne tvekat en sekund.

    Men jag skulle HELLRE operera tuttarna så ... svårt val..! om jag nu skulle göra ngt av de.

  • Wicke
    Äldre 14 Mar 19:22
    #92
    underli skrev 2008-03-14 18:26:49 följande:
    Wicke: tror du det är möjligt för en 25åring som mig att komma över näskomplexet som jag haft i 15 år?? Har du nånsin mått dåligt över din snok? Eller har du bara haft tur att slippa dumma kommentarer?Du ser riktigt cool ut i den =)
    Jag e lika myck 25 som du å det sitter inte i det yttre. det sitter i huvet. fokusera på ngt annat istället för den.
    ¤You can have a piece of me-Watch Out!!!¤
  • non compos mentis
    Äldre 15 Mar 13:26
    #93

    ohhh...kom på en fin idé. Om jag opererar mina tuttar så de blir jättestora så kanske min näsa ter sig mindre. *funderar*

  • Äldre 15 Mar 13:28
    #94

    Dr Cox skrev 2008-03-15 13:26:51 följande:


    ohhh...kom på en fin idé. Om jag opererar mina tuttar så de blir jättestora så kanske min näsa ter sig mindre. *funderar*
    Eller sätt näsan på tuttarna så tittar nog folk där istället!
  • non compos mentis
    Äldre 15 Mar 13:48
    #95

    eller tuttarna i ansiktet, då lär näsan försvinna.

  • Äldre 15 Mar 13:50
    #96

    Jaaa!

  • bemine
    Äldre 16 Mar 08:00
    #97

    hahaha nu har det spårat ur...lol..

  • Potati­snäsa
    Äldre 15 May 17:06
    #98

    Jag tycker själv jag har stor näsa, mina kompisar säger att min är normal och deras är små. Man fattar ju att dom ljuger på långa vägar. När jag va 7 år kommenterade en som va 12 min näsa på ett negativt sätt. När jag kom hem va jag jätte ledsen och kände mig som fula ankungen. Knäpp som jag va trodde jag den skulle bli mindre om jag hade en klädnypa på den så jag va på mitt rum med en klädnypa på näsan för att den skulle bli mindre. När jag va 10 fick jag glasögon jag tyckte min näsa såg ännu större ut i dom så jag hatade både mina glasögon och min näsa. Tack vare den ända kommentaren. Nu är jag 13 (är inte medlem på sidan) Hatar fortfarande min näsa mån känner mig bekvämare med mina glasögon. Min näsas utseende: Ganska bred och den är bred hela vägen till pannan. Någon som kan säga något positivt om stora näsor så man får sig att känna sig bättre Mår Piss för den minst en gång i månade (tror inte de är bra för ett växande barn) :/ Vill inte operera den för jag tycker de är taskigt mot min mamma (den gör mig lik henne för hon har en lika dan)

  • Äldre 15 May 20:52
    #99

    wow gammal tråd, nåja jag har en stor näsa och växlar mellan att tycka att den är förskräcklig och tänka att jag ska hyvla bort halva så fort jag känner att jag har pengar till det och att tycka att min näsa är helt okej, att jag borde acceptera och gilla den som den är och att den ger mig ett karismatiskt utseende, så vi har väl blandade känslor för varandra jag och min snok!

Svar på tråden Alla med stora näsor, visa er!