• EmilOLucas

    Hur gammal är din mobiltelefon?

    Jag undrar hur gammal eran mobiltelefon är, alltså inte NÄR ni köpte telefonen utan HUR gammal den är. För man kan ju köpa en telefon idag som redan har ett par år på nacken.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gammal är din mobiltelefon?
  • Kazamm

    Har min fästmans gamla telefon, som han köpte i december 2006 men sedan tröttnade på och ville uppgradera sig. Hade jag inte fått den hade jag fortfarande gått runt med min Nokia 3310 från 2001 - de telefonerna verkar vara helt outslitliga! Misstänker att jag är mycket trendokänslig för att vara tonåring...

  • skorpionen80

    Köptes november 2007, samtidigt som den släpptes på marknaden. Lanserades dock till våren om jag minns rätt.

  • BeccaS

    Jag köpte min Juli 2006, men nästa månad ska jag köpa mig en ny :)


    Den 2/7-2007 kom vår lilla guldklimp William
  • Atamon

    Båda är inköpta 2006 men skulle tro att det ena är en modell som började säljas 2005. Den jag använder mest är en Mio Digi Walker handdator med inbyggd GPS. Nödtelefonen är en Sony Ericson Z520i.

  • NewMe

    Min är från 2004. Är i topptrim sen jag skaffade ett nytt batteri:)

  • MoonFlight

    Jag vet inte hur gammal den är eftersom jag inte köpte den men jag tror modellen kom ut 2006, det är en Nokia 7373.

  • Myten

    Jag fick svara från i år, fast mobilen jag har just nu är inte släppt för kunder i affärerna ännu. Den 29:e februari kan ni börja köpa den telefonen jag har. :)
    Jag har en Sony Ericsson W890i just nu.

  • Manchester

    Har ingen aning, men det är en budgetmodell som inte ens har kamera, men den funkar till det jag behöver.

Svar på tråden Hur gammal är din mobiltelefon?