Pojkvän pratar bebisspråk..suck..
Hej..!
Jag har varit tillsammans med min pojkvän i snart två år och vi har haft ett härligt och passionerat förhållande. Nu börjar det kännas lite mer vardagligt men vi älskar varandra väldigt mycket.
Problemet är att jag börjar bli väldigt trött, avtänd och störd på honom då han ALLTID pratar bebisspråk. Ni vet sånt där gulligt som kan vara lite mysigt IBLAND...så som par pratar med varandra.
Men han gör det hela tiden, så fort jag kommer hem från jobbet så sätter han igång...och jag försöker svara med normal röst så han ska förstå.
Jag har även sagt till honom några gånger att nu får "vi" skärpa oss och börja prata lite mer "vuxet"..eller att han inte kan snacka så för jag blir avtänd.
Han kan göra det nån minut innan han vill ha sex och hur sexigt är det???...åååh va trött jag är på det...vet knappt hur hans normala röst låter längre plus att han knappt kan föra ett normalt samtal utan det enda han får ur sig är hur underbar jag är och söt och fin och go.. (Detta säger han säkert 200 gånger om dagen. Jag överdriver inte.. Och de flesta kanske tycker att det är jättegulligt men det är inte det om det är det ENDA din pojkvän får ur sig!!!)
Och allt detta med bebisspråk och röst och så klänger han och kelar som en galning. Hinner inte sätta mig ner efter jobbet och bara andas ut utan han hoppar på mig innan jag knappt kommit innanför dörren..
Vill inte såra honom heller men förstår inte varför han beter sig så här..? Jag skulle så gärna vilja få ta initiativet till lite kel ibland men han är allid på mig...och till slut får man ju panik.
Vad är det som händer? (vill bara säga det att jag älskar att kela med honom men han är hyperaktiv med sitt jäkla bebisspråk och klängighet...och då får det motsatt effekt hos mig..)
Vad händer? Ska jag tjata ännu mer på honom att sluta..? Ibland har han slutat i nån dag men då är han så drastisk och ska helt plötsligt INTE kela alls. Han säger ALLT eller INGET!...
Hjälp mig!!!
roligt att kunna vara till hjälp, hoppas det kommer att fungera.