Min make var otrogen med min syster..
Usch, jag vill bara börja med att säga att jag lider med dig, verkligen lider. Det gör så ont i mig att varken din syster eller din man kunnat respektera gränser som är ABSOLUTA, jag menar: det är ju inom familjen, inga människor man kan gå vidare från och glömma efteråt.
Jag låter kanske fruktansvärd nu men min spontana tanke är att du inte ska behålla barnet. Du kan skaffa barn med denne man vid ett senare tillfälle om du verkligen vill det även efter att all kalabalik lagt sig. Bind din INTE vid honom genom ett barn bara för att du är desperat ledsen och det känns lockande just nu.
Barnet är inte heller ett bra sätt att försöka hålla din man kvar hos dig, barnet med din syster kommer han ju alltid att ha i alla fall eftersom det är försent för abort. Vill han ha dig och du känner att du kan fixa det så finns det tid för er sedan. Nu måste du bara låta tid gå och vardagen komma tillbaka för att se vart ni tar vägen. För att inte tala om dig och din syster.
När man är mitt inne i svåra saker ser man inte alltid vad det får för konsekvenser. Jag tror verkligen att du kommer att ta dig upp ur detta helvetshål, men tänk på DIG nu, ingen annan.
massor av kramar