Min make var otrogen med min syster..
Svar på #177
Anonym (likeness) skrev 2008-04-10 18:52:26 följande:
Jag förstår hur du känner! Min man låg med min styvmor när jag var höggravid! Hon blev visserligen inte med barn (vad jag vet), men det gjorde så jävla ont!! Hon och min far träffades när jag var 2 år, så hon var ju som en mor för mig.. Hatade dom båda, stack från gubben och sa upp kontakten med "min mor".. Pappa vädjade att jag skulle prta med henne för hon var på väg att ta livet av sig och när jag väl gav med mig och åkte dit, skyllde hon på mig!! Sa att jag väl inte var god nog mot honom etc, annars skulle han ju inte vara med andra.. Men för helvete.. Där stod jag med magen i vädret.. lurad.. bedragen av de jag älskade mest..Detta är nu 11 år sedan, men jag kommer aldrig, aldrig glömma deras svek!
Jag trodde jag var ensam som hade blivit bedragen på det sättet. Min styvmor och min dåvarande sambo hade ett förhållande bakom min och min pappas ryggar i ca ett år. Jag packade ihop mina saker och våra två små barn (1,5 år och 3 år) och flyttade när det kom fram.Idag har jag inte så mycket kontakt med min dåvarande styvmor, jobbar ibland på samma jobb. Henne har jag inte förlåtit, hon har inte ens bett om ursäkt, hon låtsas som ingenting har hänt.
Den smärtan av att bli bedragen av de två som står en nära är fruktansvärd, och det tar tid att läka. Ett tag var de två (styvmor och min ex sambo) på väg att bli sambos också, som tur var så blev det ingenting av det.
Det är 14 år sedan nu i maj som allt uppdagades.