• Nika

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

NU har jag letat överaltt men måste vara blind!
    Söker den nya ljusblå IdaT tröjan med hajar, långärmad till hajtokiga sonen!
    Har ni sett den i ngn webshop? Jag hittar bara den kortärmade!
    (stl 104 eller 110)

• Nika
    NovJenny skrev 2008-03-10 13:59:55 följande:
    Poppilopp har.
    tack!
    Nu är den beställd..=)
  • Nika
    gosmamman skrev 2008-03-10 14:13:01 följande:
    Skulle så gärna vilja ga hummrar el hajjar i baddräkt men hittar bara hippos
    poppilop hade badräkt!..
    Ja, jag var blind förresten...eller snarare lat... jag betade av hela listan uppifrån och ner efter hajarna och gav sedan upp precis innan poppilop...

efter en kopp kaffe så tog jag upp jakten igen...så nu är hajarna bestälda i både kort och långärmat...hoppas att de passar i storlek bara...
    Blev sugen på hajbadbyxorna också...vet ni hur de är i storlek? Ska man gå upp?
  • Nika

Har en fråga till er som har köpt IdaT hajtröjan (långärmade)!
    Jag har en st 104 till sonen (han är 2,5 år och har 98/104 på de flesta märken). Jag har tvättat den 2ggr och den blir bara mindre och mindre i halsen!
    Får knappt på den och definitivt inte av den! Men han äslkar ju den!
    Har några av era tröjor blivit så?
    Tror ni att det räcker att gå upp en storlek för att få den större?

(Christel på Poppilopp skulle höra av sig om ngn dag men jag ville höra om ngn här råkat ut för samma sak?... kanske är ett fabrikationsfel)

• Nika

Vem var det som letade efter Molos kaninkappa?
    Hittade i vår lokala butik...tyvärr till fullpris, men det fanns en i varje storlek 104-122....

• Nika
    Tjejtriss skrev 2008-05-29 09:58:51 följande:
    Det var jag Har hittat hos harmoni också, men jag måste fundera lite.. hade hellre velat ha till reapris nu när det snart kommer nya kappor..
    jag får hålla koll om det blir rea och hojta till då..
  • Nika

ska dit och köpa kanintröjan idag...har velat länge men nu ska jag ha en!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9