• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

NovJenny skrev 2008-03-07 22:01:38 följande:
    Okej, vi får helt enkelt se. När var du beräknad?
    Hehe, ja . Runt 24:e maj kommer svaret ...
  • Jen80
    lillronya skrev 2008-03-07 22:09:29 följande:
    Hahaha då är ju jag på god väg då. Bara fyra killar till.
    Ja, jag hejar på dig !!
    NovJenny skrev 2008-03-07 22:08:12 följande:
    Inte långt kvar! Nästan så man saknar att vara gravid ju, även om man vet hur jobbigt det var! Nej, jag ångrar mig nog, längtar inte!
    Men man glömmer fort hur jobbigt det är . Och det är väl tur det... eller kanske inte . Fast jag njuter verkligen av att vara gravid, även om det är riktigt tufft den här gången. Men det man ser fram emot är ju när själva värkarbetet börjar och när man får upp bebisen där på magen. Åh, det är ju helt underbart !!
  • Jen80
    Buttelina skrev 2008-03-07 22:28:10 följande:
    åhh, rusar dit
    Jag med!!
  • Jen80
    NovJenny skrev 2008-03-07 22:25:55 följande:
    OT men vad fin villervallas vårkollektion ser ut att vara. Så klara färger...
    Röd och blått var fint ... Har inget Villervalla innan, men det kanske får bli nåt i vår...
  • Jen80
    jompa skrev 2008-03-07 22:30:10 följande:
    Jen80: Hur är Kikkids omlott tröjor i stl? Är de normala, ska jag ta den stl jag skulle ta i tex Katvig till tjejen?
    Jag har stl 86 till Ilon. Lite lång i ärmarna, så de får man vika upp, men han behövde den storleken runt om . Han har 80 i de flesta tröjor nu och 86 i body. Köpte en Katvig-tröja idag i stl 86, men den ser stor ut. Hjälpte jag dig nåt ?!?!
  • Jen80
    jompa skrev 2008-03-07 22:39:46 följande:
    Så där, då blev det lite shoppa i alla fall. En Katvig body och en Kikkid tröja
    Ok, lite sent med bild då ... Gick du upp nån stl? Vad blev det för Katvig-body och vilken färg på KikKid-tröjan?
  • Jen80

NovJenny: Ja, jag har ju förhoppningar om att förlossningen bara blir bättre och bättre. Var helt ok första gången, men lagom jobbig sådär första gången .
    Andra gången miss jag allt som underbart... Ja, jag har förträngt det onda ... Den här gången måste ju bli perfekt . Äh, går ju inte att förutspå och det är väl tur det, så länge man har tron om att det kommer bli bra .

Butte: sååå söt !

• Jen80
    jompa skrev 2008-03-07 22:44:08 följande:
    Jag tog 74 i Kikkiden, hon har precis börjat med det så jag hoppas det blir bra. Hon är ju en smalis.Det blev en röd sån och sen en grön/turkos body.
    Ja, men då blir det nog bra. Ilon hade säkert kunna ha en stl mindre om han hade varit lite smalare . Fin shopping !
  • Jen80
    NovJenny skrev 2008-03-07 22:46:54 följande:
    Okej, om man bortser från hur omatchande detta verkligen är, och bara kollar på byxorna. Hade ombyteskläder med mig som inte matchade riktigt. Noah bajsade ner sig precis innan bilden nämligen.Men så här tajt var de:Men denna tröja älskar jag därimot:
    Vilken sötis!!
    Åh, den grå Pop-bodyn hade jag till Ilon. Den är sååå fin, fast jag använde den inte så mycket.. Hoppas jag inte har sålt den på T. Måste nog gå ner i källaren och kolla lite på Ilons gamla bebiskläder . Eller imorgon, orkar inte nu .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9