Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

maugu skrev 2008-03-15 08:39:17 följande:
    och jag stavar som en kratta
    Vi förstår vad du menar ändå!
  • jojoa75
    Småkottarna skrev 2008-03-15 09:11:22 följande:
    Tack! Ska maila ock fråga!
    smallkids
    sweetfunky

Annars fråga lollypop här på Tradera, hon har fått en leverans o jag har för mig att de brallorna var med där.
    Kommer inte ihåg vart hon beställde.
  • jojoa75
    Småkottarna skrev 2008-03-15 09:21:42 följande:
    Här på tradera? Tack för tipset, ska fråga henne. Kollade inne på sveali, men dom fanns inte ens med inne på hemsidan, bara andra grejer från NS nyheter, så möjligen är det många, kanske rentav ingen som fått dom!
    Tradera.. Familjeliv.. Same, same but different!

Ursäktar mig med att jag varit vaken i 22 tim o jobbat natt i natt, borde eg gått o sovit för lääänge sen
  • jojoa75
    Lourdes skrev 2008-03-16 11:18:52 följande:
    Frågar igen Är det bara Funkybaby som har ESL Pelicaner?
    Liten på landet oxå!
  • jojoa75
    Lina med Liten skrev 2008-03-16 14:22:09 följande:
    hmmm morgon??
    Jobbat inatt Sov nu mellan 10 - 13.30, ska vara ledig inatt så jag måste ju ställa om dygnet. Familjen inte hemma, så jag har helt plötsligt massa egentid, *jobbit*
  • jojoa75

Hm skulle behöva tandpetare för att hålla ögonen öppna, o så måste jag till affären fort, har inga red bull *panik*

• jojoa75

Har påskpyntat ett stort ris utom hus ikväll, mysigt! O så har barnen fått sina påskägg.. Godis blandat med lite små leksaker o sånt. Lucas fick biltröjan från molo som jag lagt bild på i BT, Emma fick en rosa kikkid mjuk keps. Hon gillade den skarpt, men den passar nog knappt i sommar! Strl 1-3 år!!! Men, men då får hon ha den o springa runt i här hemma, hon älskar att ha mössor på sig o prova olika...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9