Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-05-27 09:16:45 följande:
    nä, kan du undvika det så ta inte med henne i bärselen. Det är ok den första timmen men sen är där varma barn som skriker runt om på lagret, det är hemskt att se dom små
    Bra  att veta hur där är, har ju aldrig varit där förut. Låter ju inge vidare för barnen, vi mammor kan ju stå ut på ett helt annat sätt när vi vet att vi köper molosar till billigt pris Men barnen förstår ju inte vitsen.
  • loveliva
    SmillaMilla skrev 2008-05-27 11:32:41 följande:
    Loveliva: Vart har du köpt den underbara småfolk suiten med äpplen?
    Funkybaby
  • loveliva

Oj, har bara fixat lunch och diskat och sen får man läsa ikapp flera sidor här Förvånad Bra ös i tråden

Ja, här hemma funderar vi fortfarande på lagersalgen.....har lite knepigt med barnvakt Kanske inte är någon höjdare å vänta på en molo shoppande mamma med 3 små barn...

• loveliva
    Buttelina skrev 2008-05-27 13:49:28 följande:
    nä, det tar tiiid när man är där inne också.. vi stod i kö i en timme för att komma in. sen var vi inne i tre timmar och sen stog vi i kö i nästan 2 timmar när vi skulle betala...
    Oj, värre än Ullared nästan
  • loveliva

Förrästen, kan man betala med svenska pengar? Eller måste man växla till danska?

• loveliva

Får alla en säck? eller bara om man "behöver"?

• loveliva

Häääärligt att fylla en sopsäck med MOLO Cool
    När jag läser här känns det som om jag INTE kan missa detta Får  hyra en barnvakt annars
    Borde finnas ett barnpassningsrum där som man kan lämna in barnen, typ som ikea

• loveliva

Go kväll!

Sååå fina bilder i bt!
    Finns Hummelsuit i tjejiga färger också?

Buttelina- Underbar bild med lillebror och alla katterna Har koll på en sådan Småfolkbody på T just nu Sååååå fin!

• loveliva

lillronya- Ja, den var fiiiiin! Köpt vart?

• loveliva
    Duntoffla skrev 2008-05-27 21:50:54 följande:
    De som jag vet är Angelinah, Majo, Belladonna. Sen är jag osäker på om dessa ska dit;Loveliva, Alex, Tjolla, Zvartaliljan moi...Tjejtriss? ska du dit?
    Vi åker!!!  *överlycklig*
    Varför spara pengarna när man kan lägga dem på Molosar
    Det blir jag, sambon, Melker & Hilda. Love ska med mormor och besiktiga bilen
    SAmbon och barnen ska roa sig med att äta pölse, fast Hilda får nog nöja sig med nan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9