Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Nu har Maia vaknat men ligger o såsar sig i vagnen framför tv:n. Blev ju verkligen ingen lång sovstund. Hade hoppats på minst en timma till men icke
Jag ska nog försöka få ihop lite lunch nu o se om hon vill äta idag...
O för att inte vara helt OT så har Maia idag på sig sin svarta midiapplesuit från Katvig med svarta muddbyxor från lindex till och över det har hon den nya svart/vitrandiga hooden, o sen svarta Ida.T-sockar till förstås Välmatchad o riktigt läcker
Den där Katvig-dressen är riktigt solgul egentligen. Bilden stämmer inte alls tycker jag. jag stod o klämde på den inne på eleraff men tyvärr passar inte Katvigs velour Maia så bra i passformen
be dom ta Tsh-prover på dom som mäter sköldkörtelhormonerna. Maia producerar för mycket och har därmed för hög ämnseomsättning.
barn med för hög ämnesomsättning kan ju också bli slöa och orkesläsa så det kanske är däfrör de inte är så aktiva heller...
Maia har precis ätit upp heeeela sin lilla portion pasta (typ 10 snäckor...hon brukar äta 3-4) och bad om MER Underbart
Visserligen borde hon ju vara vrålhungrig, hon har bara ätit en liten toghurt sen vällingen kl.5. Men det är så olikt henne o äta MAT!