Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tildamamman skrev 2008-03-16 23:09:29 följande:
    Antar att det är värst att inte kunna hjälpa som du säger! Jag ska sluta klaga på Lillebrors fula vana att vakna kl. 05 , jag kan ju slumra på soffan iaf .
    Hade oxå klagat!!!
  • jojoa75
    Tildamamman skrev 2008-03-16 23:18:34 följande:
    Hold on! Jag skriver ett gnällmail istället . Såg i Traderachatten att dina auktioner rör sig... hörru, make mine move tooooo .
    aha, nu har jag fattar vem du är!
    Tildamamman skrev 2008-03-16 23:18:34 följande:
    Hold on! Jag skriver ett gnällmail istället . Såg i Traderachatten att dina auktioner rör sig... hörru, make mine move tooooo .
    OK!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-03-16 23:20:50 följande:
    det jobbigaste jag varit med om var när lillebror fick urinvägsinfektion när han bara var 2 månader. Han skrek i två hela dygn tyckte sååå synd om honom, och innan visste varför han var ledsen var HEMSK!
    Det gör ont i hjärtat..
  • jojoa75
    Gomorron!

OT, men måste berätta om min färd till jobb igår kväll..
    Körde en halvtimme tidigare än jag brukar, skulle stanna hos en värdinna som bor i en by längs motorvägen o lämna kläder o sen köra ner till Lund o till jobbet. Det var SNÖSTORM med stora bokstäver i Skåne igår för er som inte vet..
    Kör sakta o försiktigt, kör sen av mot hennes by, skulle svänga efter en kyrka, såg för tusan inte ens kyrkan Hittar in på hennes gata, men kör för långt, kör in på en parkering (tror jag) o ska backa o vända. SITTER FAST!! Vägen tog slut, så jag står med båda framhjulen på gräsmattan o kommer ingenstans.. Såg ju inte vart det var asfalt o vart det var gräs.. Iaf kommer värdinnans man o granne ut o hjälper mig så att jag kommer loss till slut. Kör sen sakta o försiktigt ut på motorvägen igen, då är där en trafikolycka så trafiken står helt still en bra stund..
    Kör i 70 km/t resten av vägen sen när vi väl började köra igen. Var på jobb kl 5 i 10
    Börjar jobba halv tio o körde i GOD tid Imorse gick det bättre, nu snöar det inte iaf även om det är glashalt på sina ställen.. 

För att inte vara HELT OT så gick Emma till dagis idag i Katvig rosavita strumps, rosa leggings, rosavit klänning o rosavit velourjacka. Mössan skippade vi idag, för kallt, hon har tjock o go pop mössa på sig istället.. Så fin hon var!
    Emmas rosa kikkid dress är på väg hem till mig nu!
  • jojoa75

Köpte KIKKIDs rosa mjuka keps till Emma förra veckan o så fin den var!

Men hur är deras solhattar? Nån som vet?
    Tog 1-3 år till henne o den mjuka kepsen var inte jättestor till henne..

• jojoa75
    jojoa75 skrev 2008-03-18 09:51:34 följande:
    Köpte KIKKIDs rosa mjuka keps till Emma förra veckan o så fin den var! Men hur är deras solhattar? Nån som vet?Tog 1-3 år till henne o den mjuka kepsen var inte jättestor till henne..
    eeeh, jag är här!!! Varför har jag inte nån grön plutt??
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-03-18 09:54:39 följande:
     Ja, man vet ju aldrig. *hoppas*
    Ja det verkar minsann som om det spökar!
  • jojoa75

Lite snö??
    Här har kommit typ tio cm i vår trädgård igår em o kväll!

Nej, dax att sova, gonatt! Shoppa lugnt, girls, eller NOT!

• jojoa75

Hej hopp mitt i natten!

Nån som vet om sweetfunkys rabatt även gäller nova star? Ofta är det ju ett undantag när de har rabatter i webshoppar tyvärr..

Läste om shoppingen i tråden som ni diskuterat idag.. Usch, tycker jag har shoppat för sjukt mycket o jag är inte ens hälften lika tosig som många av er här! Nej minsann, nu får det bli andra bullar av, iaf här hemma! Vi håller ju på o sparar en massa till renovering o bröllop, o så sitter jag o shoppar upp alla pengar Fast sambon hade full förståelse för det, han har tom uppmuntrat det nu när jag börjat få ordentlig lön, han tyckte att jag fick ju ha lite kul nu när man börjar få lön!

Nej här blir det (nog) inte så mkt shoppat hädanefter.

Läste o såg i bt om syskonmatchning, jag tycker det kan vara kul ibland, men jisses, Småkottarna. Din shopping den sista månaden (för innan dess har jag inte sett dig i denna tråden iaf) måste ju klå alla oss andra!

Jag ska nog ta o slänga ut en del på T nu, en hel del som växts ur igen o en del som jag hunnit tröttna på..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9