Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

gosmamman skrev 2008-03-06 20:03:01 följande:
    Ni som har katvig mössor, vilken strl ska man ha??? Finns det bara baby och child?? Är child för liten för storasyster? eller kan båda ha child? eller ska babban ha baby och storan child??Hängde ni med
    Hängde inte riktigt med Jag har storlek 1 till Noel men då är den lite stor. Vet inte om det är baby eller child. Det står inte i den...
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-03-06 20:12:13 följande:
    oK, TACK.Ni som har barn i bebbens ålder har ni baby?? antar att det är strl 1 ?
     Hur gammal är bebben? Noel har 1 och han är drygt 5 månader. Dock inte världens minsta huvud.
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2008-03-06 20:48:18 följande:
    Hej tjejer.Vet inte riktigt vart jag skall ställa min fråga efterom detta aboslut inte är ett danskt klädesplagg, men ni är ju grymma på kläder.Jag söker efter en babymössa, dala inspirerad. En hjälmmössa i styvare material. Den har stora blommor. vit botten och kanske röda band. Någon som förstår vad jag pratar om?
     Jag förstår nog vad du menar för någon modell. Om det kan vara en sån man själv hade som liten? Dock vet jag inte var man hittar dem... kan man googla kanske?
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2008-03-06 20:51:49 följande:
    ja precis. svårt att googla för jag vet inte vad de heter. försökte dock
     Hmm...har en sån hemma någonstans. Vänta så ska jag kolla!
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2008-03-06 20:56:02 följande:
    ja där fanns den! i strl.40 och 44! Gå in på länken i ts och klicka dig in på babykläder
     Ser att du fått hjälp. Kikade i min och det fanns ändå inget märke
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-03-06 21:56:07 följande:
    Åh vad skönt! Äh, det gör väl inget att vi blir OT ibland, er kan man ju fråga om allt! Ni är allvetande Gudar som man bollar alla frågor med Bara bra att alla sura fl tanter som läser denna tråden och suckar över hur ytliga vi är och hur mkt kläder vi handlar (avundsjuka javisst!) får veta att vi bryr oss om liiite annat med Och ja, jag är övertygad om att många läser här och retar sig på oss
     Det har du nog helt rätt i! Självklart är inte shopping allt! Men rätt kul
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-06 22:07:42 följande:
    30 minuter mellan 17.30 och 18.00 blev väckt och på ett hiskeligt humör som nu turligt nog vänt till partymood   
     Bättre party än citron men fortfarande inte kul vid den här tiden kan jag tänka mig.
  • Duntoffla

Nej, nu ska jag försöka att vara ordentlig och komma i säng i tid för en gångs skull. Lite läsning och sen go natt!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Big Hug

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9