Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Helena M skrev 2008-03-06 15:54:26 följande:
    Buttelina: Tack så mycket :)
    så lite så fast det är den rosa rutiga... du kanske menade den grå rutiga?
  • Buttelina
    Helena M skrev 2008-03-06 15:56:23 följande:
    Byxa filine från molo.. är den kort eller ser det bara ut så?
    vilka är det?
  • Buttelina
    Helena M skrev 2008-03-06 16:01:18 följande:
    Det är de orange rosa randiga.. ser så korta ut på lilla max ser normal långa ut hon alla andra...
    de är normal långa, men något kortare än de med mudd..
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-03-06 21:17:50 följande:
    Jag kämpade men hon somnade på golvet till slut...Jag måste ge henne välling på natten. De nätter jag struntat i det (provade två hela veckor) innebar inte att hon sov bättre, utan sämre, och hon åt definitivt inte mer på dagen för det och hon behöver ju verkligen få i sig den extra näringen som nattflaskan ger. Till och med BVC har sagt att jag ska fortsätta ge henne välling på natten.
    ge henne vällingen!! hon är så pass smal att hon behöver allt hon kan få. När hon vaknar kl 5 går du upp med henne då eller låter henne titta på film eller leka? när isabel strulade med mig så fick hon ligga kvar i sin säng till jag tyckte att det var rimlig tid att gå upp. till slut så ville hon inte gå upp mitt i natten längre för det var tråkigt.
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-03-06 21:32:39 följande:
    Jag lägger henne i soffan framför en film o så lägger jag mig bredvid o slumrar. Jag har prövat o låta henne ligga kvar i sängen men då skriker hon hysteriskt och så börjar hon dunka huvudet i ribban!!!  Hon kan hålla på o skrika o banka tills hon tuppar av.
    hhhmm envis liten dam men försök då hålla henne vaken tills det är dags att sova middag. det är svårt, jag vet men lek med lera rita busa mm. åh sånt är så svårt
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 21:37:03 följande:
    förlåt...du är ju ammande mamma m godis-noja...självklart hämtar jag hela paketet
    åh, jag hade oxå godisnoja när lillebror var ca 1-3 månader. jag proppade i mig en påse polly nästan varje kväll Förvånad.
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-03-06 21:50:07 följande:
    men hon sover nu förresten La henne precis i sängen o hon sa inte ett knyst utan bara slöt ögonen direkt!Sorry för allt OT
    hoppas att hon sover gott ända tills kl 7 imorgon
  • Buttelina

åhh, snacka inte om att längta efter bebis. jag har velat ha barn sen jag var typ 13 år, då köpte jag mitt första bebisplagg (skadad jag vet) sen när vi bestämde oss för att skaffa barn så var jag 20 och det tog två långa år att bli gravida min längtan i 7-9:e månaden var ENORM.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9