• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjollabolla skrev 2008-03-07 16:51:08 följande:
    Haha! Jag fick nyss mail av hon som ville betala sin tradera vinst med att lägga pengar i ett kuvert och skicka. Så här skrev hon:                           hej ! idag kl 10.00 lade jag pengarna på lådan. gömde dem väl.  Hon förstår inte att brevet kan komma bort, att det var det jag menade. Hon tror nog att postgubbarna ska sno dom
    Hoppas nu de kommer fram till dig
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 17:00:41 följande:
    *smuttar på ett glas champagne med äpple* Vet ni vad dom gör här ute!!Sopar gatorna... då e de vååååår
    Åhhhhh champagne så gott. Vill oxå ha
    Bjussar du på ett glas?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 17:50:14 följande:
    hm... gubben envisas    *frågade just*
    Ähhhh vad vet han
    Duntoffla skrev 2008-03-07 17:47:32 följande:
    Ja, det tror jag absolut! Hos mig ser den gula lite skum ut men jag kollade Babyfryds sida nu och den ser ut precis som jag vill ha den.  *order lagd*
    *Avis* Jag vill oxå shoppa ju
  • jompa
    terezita skrev 2008-03-07 17:53:22 följande:
    jätte fin shopping och barn i bildis... snacka om att bli inspirerad till att handla-!!!
    Ja BT:n är livsfarlig
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 17:56:51 följande:
    ja de kan man fråga sig Kanske ska ha lite sommarsuits ändå
    Klart du ska
    Lina med Liten skrev 2008-03-07 17:57:01 följande:
    Så nu har man satt gubbe & bebis i badet *lugn o ro*
    Åhhh så skönt, här skriker alla runt omkring mig för de är hungriga. Maten är liksom på g men jag kan inte laga den fortare än fortast
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-07 18:54:09 följande:
    Skrämde jag bort alla nu?
    Jag är här.

Vi fick lägga sonen direkt efter maten, han satt och somnade till makaronerna, så så kul ut

Så du har shoppat lite Katvig såg jag. Jag måste ta tag i det där snart när dottern somnat.

Förresten, gud så underbar Nanookfleecen var, kommer helt klart bli fler såna både till sonen och dottern, i´m in lööööööve
  • jompa

Så där då sitter man här igen med vinglaset bredvid och ostbågarna i skålen och shoppingsuget bara växer

• jompa
    Jen80 skrev 2008-03-07 20:11:02 följande:
    Men vad ni skriver. Orkar inte läsa igenom, men det blev iaf en liten snabbistur till stan. Gick till Lindex, men i den butiken fanns bara de gröna i stl 80. Var i en annan butik ute vid Maxi jag såg stl 80 i både orange och grön, så jag gick till eleraff ist... Där fick det bli en orange/blå tröja till Ilon i stl 86. Ser stor ut, men vi får testa imorgon. Liam var med mig till stan, men han ville inte ha en endaste Katvig-tröja ... Jaja, kanske kan lura på honom en nån annan dag . Sen köpte jag ju en randig suit till bebbsen i förmiddags. Skulle ut till Lindex vid Maxi, men min kropp pallade inte . Åh, är trött på att inte kroppen klarar det jag vill - typ att shoppa ...
    Så synd att Malin inte tar in mindre än 80 i sina tröjor. Skulle vilja ha både t-shirt och långärmad tröja i stl 74.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 20:16:11 följande:
    åååå va jag e hopping sugen!!! Vad vad vad i herrans namn kan jag tänkas behöva
    Masssor med Katvig
    Eller hur, Ida behöver nya bodys och lite sommarsuites och och och
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9